boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, December 7, 2009

Inikah Ciri-ciri Islam 1Malaysia..

Salam Sejahtera...

Inilah rupanya tarian 1Malaysia, aku terserempak sekejap dalam TV9 pagi semalam, sempat tengok 1stwomen ditemuramah, tetapi tak pulak aku nampak gambar-gambar seperti dibawah ini...., gambar-gambar dibawah ni aku ambik dari SINI.

Terima kasih dan tahniah kepada penghantar gambar-gambar tersebut, bukan apa biar rakyat lihat dan menilai keadaan sebenar, aku nak tunggu apa komen Tan Sri Datuk Sri Mufti Haruss...

Double klik pada imej untuk lebih jelas..





Aku orang lain aku tak kisah sangat, mampuih pi lah,,, tu yang seorang tu, Mat Sembab tu, sebelum ni apa dia tak kata kat TGNA, seolah-olah dia macam ulamak besak, rupanya... khaawkh ptuih....




2 comments:

  1. Nampak Najib bersemangat betul senamrobik tu. haha kena lah tunjuk semangat sebab dia ketua...

    Mat Sembab tu memamg sembab walau masa bersenam! Patut dia dok rumah je, orang ber aerobik dia tercangak saja.

    Rosmah tu kena respek gak kat dia. Walaupun body hancusss pakai macam tu, tapi demi semangat, dia buat selamba saja. Minda macam ni kena puji la jugak!

    - kuntau

    ReplyDelete
  2. kesian pada mat sembab, asyik kena kutuk je. najib tu lantak lah. dah la tu kutuk mat sembabnya,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari