boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, December 4, 2009

Jangkitan Wabak Saifolback...

Salam Sejahtera...

Sebelum ini kita dengar kes perbicaraan DSAI dengan kes Saifol akan dibicarakan dimahkamah tingi pertengahan Januari tahun 2010

Sewaktu PRK Bagan Pinang tempohari segolongan remaja Melayu anak didik UMNO telah terkena jangkitan tersebut. Sila klik DI SINI.

Mengenai gambar mamat yang handsome dan senyuman yang penuh keayuan ni kisah sebenarnya boleh baca Di SINI.

Manusia melayu yang fahaman UMNO ni aku tak berapa nak percaya apa yang ia cerita, banyak bohong dari benar... jadi perbuatannya dalam dewan tu agaknya ia pun dah sama kena jangkitan Saifolback atau ia ni bapak kepada remaja-remaja seperti dalam gambar-gambar remaja lelaki di PRK Bagan Pinang tu...

4 comments:

  1. Salam tuan MM, apa kata tuan tak yah peduli pasal umnongok ni, lebih baik tuan bincang/post pasal parti kita sahaja cth krisis kepimpinan kelantan.

    ReplyDelete
  2. Anoymous itulah cadangan yang paling bodoh pernah aku dengar ya akhi........confirm ko nie dari puak Umngok.......

    ReplyDelete
  3. Naim Nikmat wei, kita jangan mudah bersangka buruk pada sesama insan. Anda hanya 27 tahun dan teknisyen je, baru sekali dapat mengundi. garam buku pun belum habis lagi kemam.

    dah la tu ye. dalam blog anda pun setakat copy dan paste je tak guna sesen pun. kenapa anda marah sangat dengan kepimpinan kelantan. TGNA tu maksum ke. tak kan hj hadi, nasarudin dan tok pa je yang boleh ditegur. yang lain tak leh. suara TGNA sekarang ni tak lebih macam insan kepanasan je. tengok hj hadi,, cool man.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari