boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, December 19, 2009

Terima kasih Ku Li..!

Salam Sejahtera..

Ahli Parlimen Gua Musang telah memberi persetujuan untuk menerang penjelasan dalam isu tuntutan royalti petrolium negeri Kelantan. kenyataan lanjut baca DI SINI.

Nampaknya makin kepanasan sang no 1 dengan no 2 negara, tempohari no2 dalam negara seolah-olah memberi amaran atau merayu kepada Ku Li jangan terlibat dalam hal tersebut.

Mereka cuba nak tutup hak rakyat Kelantan, mereka lupa yang Ku Li juga rakyat Kelantan, malah boleh dikatakan Ku Li sahaja pemimpin kanan dalam UMNO yang paling senior... namun sebelum ini beliau diketepikan, beliau tidak ada apa-apa kepentingan dalam UMNO. Setakat Ahli Parlimen, jikalau beliau tak terpileh sebagai calon UMNO pada PRU13 nanti, beliau bertanding bebas pun boleh menang di Palimen Gua Musang, apa beliau nak risau.

Cuma yang aku risau takut Ku Li tak sempat ke perhimpunan yang dicadangkan itu, bukan apa, takut hilang macam kes pengakuan bersumpah PI Bala dalam isu Altantunya... sekarang ni silap sikit hilang,, jadi orang-orang Ku Li kena ambik perhatian....

1 comment:

  1. Tahun 1950an..ramai orang Melayu dan Cina HILANG..masa tu zaman KOMUNIS..sekarang kita di ALAF 21 zaman MODEN Malaysia MAJU Open Minded Demokrasi INOVASI Motovasi Ais kerim SARSI..pun RAKYAT dan YB tak selamat...TIBA2 boleh hilang..hai PDRM RM RM duk buat apa..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari