boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, December 23, 2009

Kasihanilah Kat Tok Guru Nik Abd Aziz..

Salam Sejahtera...

Nampaknya aku tak boleh nak berdiam diri.. terpaksa jugalah aku lepaskan apa yang aku rasa.. lantak pi kat hangpa nak kata apa kat aku..

Malam tadi aku sempat juga lihat PC Dr Rosli Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan di Berita TV 9, tahniah aku ucapkan kepada Dr Rosli, kerana sayangkan imej parti beliau sanggup berkorban.

Selepas itu, TV cuba siarkan pula temuramah dengan Datuk Mahfuz Naib Presiden, seperti biasalah orang yang suka bercakap, bila dihulur mikrophone bercakaplah ia dengan maksud yang sama seperti tempohari.

Bagi aku cukuplah sekali, perkara dah berlalu, kenapa diulangkan lagi... Datuk bukan lagi sebagai Pemuda, pemuda boleh bersuara sebagaimana apa yang berlaku dua hari yang lalu.. sebab nama pun pemuda... Datuk dah Naib Presiden, bukankan lebih elok dicari penyelesaian secara musyawarah seperti mana Datuk Presiden dan beberapa orang lagi pimpinan di Kota Bharu, apakah susah sangat nak dapat peluang bertemu dengan Tok Guru untuk menyelesaikan masaalah, .....

Maaf Datuk... Ini luahan perasaan hati saya...

3 comments:

  1. Tuan, bendapat kita berbeza dalam hal ini. Kita mempunyai hak masing masing.
    Namun banyak kebenaran yang di suarakan oleh Mahfuz tu. Kalau CEO masih boleh buat keputusan sebelum menyerahkan jawatan, maka banyak kompilasi yang akan berlaku nanti. Lagi teruk TGNA akan menanggung beban. ariff ni kalau susah susah cerai je bini dia tu. Kan senang jadi jantan. Tapi dek kerana nak meringan beban TGNA lah , Mahfuz suruh ariff berhenti sekarang juga sebagai CEO. Tuan jangan ingat idea tuan aja yang baik.

    ReplyDelete
  2. Hai dalam Parti ISLAM pun boleh apply peribahasa : Kawan KETAWA ramai..kawan MENANGIS sorang2 diri..kalau aku kata parti SEKULAR kang ramai yang baling aku dengan BATU..

    ReplyDelete
  3. bini ariffahmi anak nik aziz sekarang ni melampau2 coretannya nak mempertahankan laki dia,terima saja hakikat bahawa rezeki sampai disitu..apa yg berlaku semuanya ada hikmahnya..walau apa jua pendedahan dibuat tidak bolih mengubah keadaan yg ada.hanya membuka pekung sendiri.nasihat saja suami awak lepaskan saja jawatan itu.ada banyak lagi rezeki menunggu ditempat lain..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari