boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 19, 2012

Beri saya mandat ...KERANA....!!

Dah mula merayu nampak...@#$%^&*)(...



Sebahagian lagi yang tak sempat nak dicetak...

1. Yang paling Utama Isteri saya selaku Wanita No 1, masih belum puas lagi bercuti keluar negara, banyak lagi barang-barang kegemarannya yang belum lagi dibeli, terutama sekali tudung nak tutup kepala, masih belum bejumpa yang terbaik kualitinya,,,

2. Anak gadis saya baru bertunang, tak meriahlah kalau majlis pernikahannya dibuat kalau saya bukan lagi Perdana Menteri Malaysia....nanti memalukan negara....

3. Anak-anak saya belum lagi kaya raya, macam anak bekas PM Tun Mahathir Mokhzani antara 20 orang terkaya di Malaysia...

4. Perbicaraan kes rayuan dua anggota polis C/Insp Azilah dan Koperal Sirul Azhar baru nak bermula bulan 3, jadi faham-fahamlah ya...

5. Pembahagian harta negara belum lagi selesai, baru Shahrizat Jalil sahaja yang dah mendapat habuannya, ramai lagi menteri kabinet yang belum mendapatnya...

Ada sesiapa nak tolong tambah silakan...





2 comments:

  1. Salam Semua

    "tongkang saya belum siap kalau BN telangkop."

    Alias B Hasan.

    ReplyDelete
  2. Duit simpanan tunai kerajaan negeri Selangor yang berjumlah hampir 2 billion tu mesti dipastikan dapat dibelanjakan oleh juak-juak UMNO-BN nanti...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari