boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, February 20, 2012

Rampasan Kuasa Negeri Perak - Bekas Ketua Hakim Negara Dalan Utama..


Sudah 3 tahun lebih berlalu kisah rampasan kuasa negeri Perak,, namun rasa nya baru semalam,, masih dalam ingatan.. Apa nak dikatakan,, banyak pihak yang terlibat tak perlulah nak tulis satu persatu, namun yang menjadi perancang utama adalah Mantan Ketua Hakim Negara, beliau melakukan rampasan kuasa dari hasil rasuah..

Bersama peguam UMNO Datuk Mohd Hafarizam Bin Harun, yang mewakili UMNO dalam kes perebutan kuasa Perak, yang mana mereka kedua-dua dikatakan adalah peguam UMNO.

Kedua-dua ini mempunyai proksi dan terlibat dalam Syarikat Emrail Sdn Bhd dan Zabima Engineering and Construction Sdn Bhd yang telah di anugerahkan dengan konsesi pembinaan lebuh raya Kinrara – Damansara Expressway (KIDEX) dengan nilai 2.2 bilion.

Toh Puan Nik Sazlina Mohd Zain, isteri Tun Zaki Azmi’s – sebagai Pengarah Urusan Emrail yang mendapat habuan diatas kerjasama suaminya sebagai Ketua Hakim Negara dalam isu penghakiman yang memberi Barisan Nasional kembali ke mengambil alih PERAK.

Baca seterusnya di SINI ,

Rakyat Perak yang cintakan ketuanan rakyat harus besabar menunggu PRU13,, kita ajar kembali UMNO dan BN menjadi pembangkang didalam DUN Perak.. Insyaallah...


1 comment:

  1. TOBAT LAHUM KAMI TAK PANGKOH PAS DOH LEPAH NIEE....PARTI POLITIK YG SEMBUNYI DI SEBALIOK IMEJ ISLE !!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari