boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, February 10, 2012

Maaf - ada lagi gambar-gambar siri Haram Jadah...


Sebelum nak pi solat jumaat tadi seorang rakan FB dok bagi tau kat aku, isu tokong cina di Pasir Panjang menjadi topik panas perbualan orang-orang tua di kedai-kedai kopi disekitar Ipoh, kononnya ini semua kerja Nizar sewaktu jadi MB selama 11 bulan....

Hangin juga aku,,, sebelum ini dua hari sudah aku dah pun tulis KLIK SINI tetapi aku tertinggal ada lagi bahan penting yang mengatakan ini Zambry a/l Kadiaq punya kerja...

Hanga tentu ingat gambar yang ni

Yang ini dari sebelah belakang,,, aku terlupa nak ambik dari sebelah depan..


Ha ha ha,,, ini dari sebelah hadapan..... bersebelah dengan pondok LKIM

bDan yang lepas aku siar plaq resmi di tiang sebelah kiri.. nama siapa tu...


Rupanya ada lagi satu plaq yang aku tertinggal nak ambik gambarnya sebelum ini...



Ha ha ,,, ada nampak tak,, kalau tak nampak sia-sia aku fokus begitu punya dekat ambik gambar ni...

Dah rasmi,,,siap bagi derma lagi RM50,000.,00 lagi... Yang penting nama mau ada,, duduk atas sekali,,, moga-moga segala kerja dia ni biarlah Allah S.W.T yang tentukan,,, yang aku dok bising pasai depa buat taik kat haji Nizar,, kalau tidak lantak pi kat hangpalah...


.





15 comments:

  1. ada apa pada nama? banyak orang melayu/islam duduk kat tg tokong, p. pinang apa hal pulak. yg menjadi isu ialah mana dia dapat duit rm50,000. ini duit peribadi. kalau tak silap, perLEMBAGAan persekutuan melarang orang islam beri duit pada agama lain. kalau tak silap la.

    ReplyDelete
  2. peduli apa aku nama atas ke kat bawah sekali ke... yg aku pelik..... byk betul duit dia nie...... ini baru satu yg lain kita tak tau lagi... tolong cari lagi....

    ReplyDelete
  3. Kat masjid dia derma RM1/- aja , itu pun pd hari jumaat!Ini dia gunakan duit kerajaan negeri tapi pi gunakan namanya utk personal polical mileage!

    ReplyDelete
  4. Bukanke Mamat ni ader kelulusan agama? Lebih kurang macam ostad ler. Tapi jatuh ke dalam tong taik pulok.

    ReplyDelete
  5. Opps, lupa nak tanya. Yong minta izin ambik gambor kat bawah sekali yer?

    ReplyDelete
  6. Astaghfirullah...Zambri ni bagi derma kot tok pek kong, nizar pulak yg dpt nama busok. Bertaubatlah Zambri.

    ReplyDelete
  7. "orang-orang tua di kedai-kedai kopi disekitar Ipoh, kononnya ini semua kerja Nizar"

    aku tak faham "orang tua" macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. X perlu heran. 3 je. 1. Tak dpt/tak mau cari penjelasan. 2. Ada kepentingan. 3. Bebal. Pilih la...masing2 dh mumayiz n dh baligh..

      Delete
  8. apa salah nya buat toh peh kong tu. ini semua utk rakan DAP kita juga...Takbeer

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anony 11:22 Ingat yang sembah tokong tu Cina DAP saja ka,,, MCa pun Cina, Gerakan pun Cina.... kenapalah bangang sangat nak bagi hujah....

      Delete
  9. ni semua photoshop je ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha pencacai Zambry Kadiaq dah mula kepanasan,,, kalau nak tau photoshop ke betul ka, sila mari ke Pasir Panjang,, kalau tak ada gambar yang aku paparkan, segala duit minyak dan perbelanjaan aku akan bayarkan,,,,

      Delete
    2. tak kan tak boleh beza antara jambatan dan tokong? jambatan pasir panjang tu nama tua pek kong.

      Delete
  10. keling mana boleh serma duit banyak2 kat masjid....................wakaka.wakaka

    ReplyDelete
  11. sorry la kawan-kawan sekalian, dokumen yang bertarikh 20/11/2008 (kalau x silap sy lah) surat kelulusan pembinaan tokong tersebut di atas tanah persendirian telah di tandatangani oleh YB Nizar sendiri...dokumen tersebut sulit dan ada tersimpan di kabinet kat pejabat MB perak, MB perak mmg sengaja tidak mahu mendedahkan perkara ini. lagi 1, nama MB perak kat atas tu sebab dia MB, cube YB Nizar masih lagi MB, sohih nama dia dok paaaaaaaaaaaaaling atas... sekian....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari