boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, February 26, 2012

Kalut Ostad ni.. Masih nak merpertahankan Chuai Soi Lek Hina Hudud..??

Bila dah duduk bergelumang dalam tong taik, walaumacam mana busuk hangit melangtung pun,, tetap diungkapkan sedap..




4 comments:

  1. Kadang2 respect jugak keterbukaan ustaz ni tapi kalau bab Chuai Soi Lek ni hang nak kata dia memberi peluang menjelaskan kepada hang dan gang dan kalau dia tak setuju...kita kira bab lain...baik...hang tengok balik ucapan dia dimerata tempat dan terakhir kat DEBAT dia dengan LGE. Nak kata apa lagi?

    Hang2 semua yang duk GELAr ulamak muda pasai apa tak nasihat kawan seperjuangan hang? Ada fitnah bab ni,fakta kan tu!

    Cakap dengan hati yang buta layaknya org kat Manjung panggil....pundekkkkkkk!

    ReplyDelete
  2. carik makan bro...

    ReplyDelete
  3. Establishment Ulamak

    ReplyDelete
  4. Hoi ulamat muda UMNO hang buat apa kenapa tak nasihat CSL yang tidur sekelambu dengan hang. Akhir Zaman ada Ilmu Agama (Islam)menghina Agama sendiri demi untuk perut dan bawah perut

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari