boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 4, 2012

Alhamdulillah... Bekas Tentera dah dapat Tanah...

Syukur, bekas anggota tentera bakal akan mendapat tanah.... sila baca bekas-perajurit-dapat-tanah-lagi.

He he, tapi yang itu kat negeri Kelantan... Kat negeri Perak ...... Zambry umum lama dah,,, dah berkurun dia umum... lihat salinan keratan akhbar yang diberikan oleh Pak Haji Imran kat aku.....


Klikpada imej untuk lebih jelas..






12 hb Mac lepas, seorang kawan, mai bagi tau kat aku,,, dia dapat surat panggilan temuduga untuk pemberian tanah... dia tanya aku dapat ke tidak,, aku jawaba, nak dapat apa,, isi borang minta pun tidak... tak tahu pun...


Esoknya ia pergi temuduga, dan selepas tu ia mai cerita kat aku, salah seorang yang temuduga adalah orang kanan Zambry, nama ia tak ingat, banyak soallan-soalan yang dia dapat, dan yang best, sanggup tak bayar 10 persen pendahuluan,, sebabnya tanah yang nak diberi tu akan didirikan rumah oleh pihak tertentu...,

Tudia,,, bagi tanah,, lepas tu nak jual rumah kat rakyat,,, pandai depa..... nak cekik rakyat atau nak tolong rakyat.....


3 comments:

  1. Bangang punya Najib. Letak batu-bata pun salah. Ni yang buat bangunan runtuh. Macamana nak perintah negara.

    ReplyDelete
  2. bagi tanah tak ikhlas la tu.
    pusing kot mana pun mesti nak kona ambik duit!

    ReplyDelete
  3. Dah Kira dapatlah tu....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari