boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 24, 2012

EXCO UMNO Hamidah Osman sponsor konsert syahwat


IPOH 23 April 2012 Pelancaran Bersih 3.0 peringkat Parlimen Gopeng di hadapan Padang Desa Pakatan,Station 18 Ipoh , malam tadi terganggu dengan konsert pacak yang dipercayai di taja oleh ADUN Sungai Rapat Hamidah Osman. Konsert mereka kali cuma dipisahkan sebatang jalanraya yang mengundang kekecohan hadirin yang menggesa supaya perlahankan pembesar suara yang begitu kuat. Peralatan sistem bunyi canggih yang disewa khas dari syarikat dengan sebuah lori generator. 






Sementara ceramah Pelancaran Bersih 3.0 Pakatan Rakyat dihadiri lebih dari 3000 orang mendengar ucapan dari wakil PAS Sungai Rapat Radhi Zainon, Ahli Parlimen Gopeng Dr Lee Boon Chye, Mantan Menteri Besar Perak Dato Seri Nizar dan ucaptama Pengerusi BERSIH 3.0 A.Samad Ismail. 




Tindakan pantas pasukan Unit Amal dan pihak polis dapat mententeram keadaan daripada pergaduhan. Ini merupakan kali ke-7 Hamidah yang juga Ketua Penerangan Wanita UMNO Malaysia mengganggu program ceramah penerangan Pakatan Rakyat dengan bertindak memasang khemah-khemahnya di saat akhir sebelahan program PR di Parlimen Gopeng. 

Yeeaaa Konsert shahwat bermula...





Konsert pacak yang dipercayai ditaja MCA dan UMNO Gopeng dilihat cuba mengalih hadirin dengan tarian ghairah, tarian naga, dentuman bunga api dan hidangan arak dan 4 ekor babi panggang namun hadirannya cuma sekitar 200 orang. 


Samad Ismail yang baru hari lahirnya ke-77 melahirkan rasa bimbang kepada negara jika tidak diBersihkan golongan pemeras kalangan penguasa yang jurang pemisah yang semakin luas. Tindakan beliau daripada hanya menulis kepada turun bersama rakyat bawahan kerana kebebasan suara media terutama akhbar dan TV disekat dari tuntutan kebebasan dan demokraisi tulen. 

"Dengan itu saya menjemput tuan-puan semua datanglah ke Kuala Lumpur pada 28 April ini...bagi menyatakan hasrat murni didalam setiap jiwa kita..." Samad Said mengakhiri ucapan dengan dekramasi sebuah puisi perjuangan. 


Sumber .. Terima Kasih buat Zainal Ku yang menghantar berita ini...


4 comments:

  1. BAGI BANGSA-BANGSA YANG DAH TERDESAK, MEREKA SANGGUP LAKUKAN APA SAJA...! PERBUATAN YANG AKAN MEMUSNAHKAN DIRI SENDIRI..!

    ReplyDelete
  2. Wasatiyyah ala UMNO-APCO-YAHUDI....

    ReplyDelete
  3. BABI sekor tu untuk dimakan oleh Hamidah Osman tu kot.....orang UMNO nie mana dapat bezakan HARAM dan HALAL.....

    ReplyDelete
  4. Aje yag bangang sape yg pegi konsert tu,langsong tak menghormati sentimen agama lain,menyimpang dari budaya kita, ini yg nak disokosg. Ini lah yg perlu kita brsihkan

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari