boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, April 26, 2012

Fatwa Baru dari UMNO ..INI JAWAPAN AKU..

Dah faham sangat dah.... bila suasana sebigini, fatwa yang dari jumhur ulak ayak pun keluarlah... 


Aku tak mau bahas apa-apa fatwa depa,,, cuma jawapan aku begini lah,, sekadar orang yang tak ada ilmu.... 

Kita ada sebidang kebun, dah 54 tahun dok usaha, namun hasil usaha tanaman tak sempat nak dituai, asyik dok rosak kerana gangguan binatang pemusnah babi @ khinzir yang asyik dok menyondol hasil tanaman... 

Jadi nak menghalang dari serangan babi-babi yang tak faham bahasa, tak ada perasaan malu,, tak takut hukuman Allah, maka terpaksalah gunakan anjing untuk menghapuskan babi-babi tersebut.... Memanglah anjing tu haram,,, tetapi babi pun haram juga..... apa macam.... ada faham.....

9 comments:

  1. Salam bro...cantikkkkkkkkkkkkkkk bro punya hujahan...terbaikkkkkkkkk.....kahkahkah.

    ReplyDelete
  2. kahkahkahkah..hebat ah MM nye perumpamaan..kikiki...

    ReplyDelete
  3. ada satu lagi yang haram.. pengerusi Felda, pengerusi haram

    ReplyDelete
  4. Labu Bukit SentosaApril 26, 2012 at 9:58 AM

    i Like.....

    ReplyDelete
  5. ada lagi yg HARAM.... kata Ustaz Nasharudin Mad Isa "merujuk pada.....Kata kata Imam Yusuf Qardawi : Jangan lah kamu bercampur gaul dgn golongan LGBT kerana ianya HARAM....Hatta untuk makan bersama sama dgn golongan ini juga adalah HARAM...... "

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang pun bodoh banggang...sapa yg telah dibuktikan menyokong dan melakukan LGBT tu di Malaysia.kalau setakat berpandukan kes bodoh sebelum2 ni.rentikanlah mamat.hang menambahkan dosa hang je....KAU AKAN MENJADI SAKSI DIAKHIRAT KELAK ATAS APA YANG KAMU PERKATAKAN TAMPA ADA BUKTI KUKUH...TUNGGUUUUUUUUUUUUUUUUUU....WAKTUNYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....

      Delete
  6. ustaz manjong mari belajaq tinggi mana?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari