boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 23, 2012

Memalukan...Adam Adli melembukan Menteri UMNO Khaled Nordin...

Menteri yang jaga pelajar sepatutnya lebih cerdik dari pelajar... Khaled Nordin.. anda telah merendahkan taraf anda sebagai menteri... layannnn ..... 



Biasalah menteri UMNO..... aku ulang lagi sekali.. Menteri UMNO,,,, cerdik lebih sikit sahaja  dari Samy Veloo......Standard mereka jaga kebajikan lembu aja.... 

6 comments:

  1. Skot, rujuk banner diatas.Betul ke wujudnya PBTLDM???

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang dah lama ujud nya PBTLDM ni

      Delete
  2. yang aku nampak muka adam adli tu dah macam lembu...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. manjung, w/pun kau nampak muka adam mcm lembu pun tapi dia dapat jugak masuk U.
      engkau setakat SRP je. hehehe

      Delete
  3. anakanda Adam,
    jaga kesihatan ,rawat batuk tu dan cuba dapatka sedikit tidur,
    PUCAT SIKIT NAMPAK NYA.

    ReplyDelete
  4. Orang suruh pergi belajar kita pergi berkemah. Orang dapat pointer tinggi diberi kelebihan tak payah bayar PTPTN kita belajar main pondok-pondok (kemah-kemah). Dah tu belajar malas. Bila time kena bayar mulalah buat akal. Apasal anak jiran aku dapat pointer 3.68 satu sen tak kena bayar???Sebab dia budak rajin belajar, dia tahu mak bapak dia orang susah. Si Adam Adli ni pointer 2.3 je difahamkan, tu yang gabra semacam saja. Mak bapak dia pon difahamkan dah tak nak ambil tahu pasal dia, mereka dah hangin sebab budak ni terlebih sudu dari kuah. Kalau rasa tak yakin cuba tanya mak bapak dia. Kenapa mak bapak dia malas nak beri komen...sebab dah malas nak ambik hal dengan budak ni.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari