boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 18, 2012

Dey... Zambry... apa cerita dengan arwah Meor Mahffuz Meor Abdullah



Sebelum ni 2-3 hari yang lalu, sehingga tengahari tadi masih ada lagi berita di Perak Today mengenai kemalangan seorang pelajar arwah Meor Mahffuz bin Meor Abdullah 16 tahun yang meninggal kemalangan jalan raya selepas kembali dari dari program BN bersama orang muda di kediaman MB di Ipoh....









Namun bila aku buka semula sekejap tadi Perak Today,, berita ni dah hilang,, kenapa ya.... tak ada lagi,,,, hairan..bin ajaib,, Perak Today boleh hilangkan berita mengenai rakyat Perak sendiri... apa pun berita tu tetap ada di Bernama, dan Mstar... lihat SINI

Boleh pulak ya.. UMNO Perak menggunakan pelajar,,, yang belum dewasa untuk meramaikan programnya,, sekarang apa cerita..Menteri Dalam Negeri pun terlibat sekali.... erhmmmm

Arwah yang meninggal tu entah ada lesen memandu pun tak pasti,,, dan yang penting kenapa senyap saja cerita selepas budak itu meninggal,, apa tindakan Zamby terhadap warisnya.

Inilah UMNO, yang nak merosakkan masa depan remaja,, apa tidfaknya, kita dapat rasakan kekadang boleh berjumpa dengan konvoi-konvoi mat rempit dengan megah membawa bendera UMNO BN,, penuh atas jalan dengan diiringi oleh polis traffik,, dan kersannya inilah salah satunya......

1 comment:

  1. pilih bapak kau jer jadi PM lah bebal..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari