boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 30, 2012

Nii Gambar anak perempuan siapa pulak di BERSIH 3.0


Marina Mahathir bersama Pengerusi BERSIH 3.0, Datuk Ambiga

Mengapa Marina Mahathir menyertai Bersih 3,0?

Marina Mahathir menulis:

"Kemudian saya melihat gambar polis melancarkan kawat berduri dan saya melihat merah Sejak bila melakukan polis kita, atau sesiapa adalah ketua mereka, roll kawat berduri - kawat berduri -!? Terhadap rakyat mereka sendiri Adakah kita samseng ? Pengganas? Pencuri? "

"Jadi saya memutuskan untuk pergi. Saya menghubungi rakan-rakan dan mendapati rancangan mereka bagaimana untuk mendapatkan sepanjang jalan-jalan yang tidak pasti akan disekat dan LRT yang boleh dihentikan.

Rakan yang sama yang ditawarkan sila menjadi tahun lepas 'pengawal peribadi' saya menawarkan diri lagi. Kami masuk ke kereta saya, pergi ke mengumpulkan beberapa rakan-rakan yang lain dan memandu ke dekat dengan Central Market seperti yang kita boleh. "

http://rantingsbymm.blogspot.co.uk/2012/04/my-bersih-30-experience-behind-barbed.html


Marina Mahathir bersama Zunar di BERSIH 3.0




4 comments:

  1. mahathir merancang Allah merancang....

    Nabi Musa lahir di istana firaun

    Nabi Ibrahim pemecah patung, bapaknya tokeh jual patung

    Semuga diberi hidayah utk marina.

    ReplyDelete
  2. Anak Babak... Marina Mahathir berbaju putih sebab hati hipokrit (bermuka-muka)

    ReplyDelete
  3. anak mantan imam besar umno pon tahu nak nilai mana baik mana buruk....takkan la pencacai 2 tahi lembu shahrizat ni taknak berubah kot...ke keja pencacai ni mmg profesion paling mulia dlm umno? tu la...hari2 tgk blue utusan meloya..hati dan otak jd KOTOR...mcm mana hati nk trbuka gi hmpunan BERSIH

    ReplyDelete
  4. oh man.. such a bad translation lah dude..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari