boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 23, 2012

Tahniah Dato Seri Najib, Anda seorang PM yang hebat..

Aku kena juga puji-puji kepada PM 1Malaysia,, diatas kebijaksanaan nya sebagai Perdana Menteri dan Menteri Kewangan...


Rakyat Malaysia diwarwarkan, dibawah pemerintahannya negara Malaysia semakin meningkat ekonomi, betui ka,, betui.. tak percaya,, hangpa pergi kat pasar-pasar malam, lihat harga barang,, semua nya meningkat... petang tadi aku surver harga ikan kembung (termenung) selalunya harga RM 5-6, tetapi hari ini size yang sama, harganya RM9 , apa kena ni, bukan musim hujan sehari dua ni, tup-tup ikan semua dah naik melambung... 


Jadi layaklah,, Najib memang pandai memerintah semenjak jadi menteri Kewangan,,, dan yang paling menakjubkan bila ada berita terkini,, 10 buah syarikat boleh lupus.... macam ni punya berita pun ada ka..:KLIK SINI
.
Apakah syarikat lembu NFC pun turut terlibat sekali... Bagaimana pula dengan hal-ehwal kewangan 10 syarikat terbut,, apakah hutang-hutang syarikat tu turut dilupuskan,,,seperti mana Kerajaan melupuskan hutang Tajudin Ramli.... 


Patutlah rakyat-rakyat yang berpendapatn bawah RM3,000 diberikan bantuan BR1M,,, rupa-rupanya ada agenda lain,,, siapakah yang empunya 10 buah syarikat itu.... 

4 comments:

  1. Najib. Sepuloh cakap, dua belas tak boleh pakai.

    ReplyDelete
  2. he he he he...........!

    ReplyDelete
  3. he he he he......!

    ReplyDelete
  4. Tak baik ckp mcam tu,....itu kekurangannya/kelemahannya...kita kena terima seadanya.....jika kita tak mahu beliau mengulanginya, kita pakat2 tukar kerajaan dlm PRU nnt semoga akan terbelalah rakyat.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari