boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 27, 2012

Apa ni, Muka Zambry lebih putih dari muka Najib...

Sebelum aku menulis artikel tiada-tertinggal-tiada-terpinggirjanji. aku telah dimaklumkan oleh seorang otai UMNO yang yang mengatakan ada satu billboard 4T(bukan minyak enjin),  yang muka Zamry lebih putih dari muka Najib,,, ajaibkan... 

Bila aku nak dok cari dalam google tak dapat,, sehinggalah pagi tadi sorang sahabat Facebooker Hadie Manchester telah add kan gambar tersebut.... Terima kasih bro.....  

Double klik pada imej untuk gambar lebih jelas...



Bukanlah niat aku nak menghina pulak,,aku pun hitam juga...., terimalah dengan seadanya apa yang telah ditentukan oleh Allah S.W.T.. 

Apakah sikap sedemikian satu dari budaya UMNO juga ?.....


2 comments:

  1. Your track records are tarnished....siapa mau caya sama lu Najib !!!!

    ReplyDelete
  2. biasa laa bro. nak laa kena adjust sikit. kalau tidak nanti org sangka itu bayang2 najib.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari