boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 7, 2012

Malang bagi Zambry a/l Kadiaq, blogger pengampunya dah bertukar arah..

Ada sesuatu yang tak kena,, sebelum ini blogger inilah bermatian-matian mempertahankan Zambry, tetapi bila aku tengok satu entry blognya dah bertukar arah.... 

Kenapa... apakah Zambry dah ngelat tak mau bayar ke..... atau pun sekadar nak mengalih topik bila keluar cerita kisah yang amat menyayat hati klik bersih-himpunan-orang-bodoh-kata-cikgu.  

Hangpa boleh lihat  apa yang dia hentam Zambry secara prlahan-perlahan....                            
klik pada imej...


Sambil tu boleh juga layan video yang kisah Zambry ni...










No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari