boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, May 22, 2012

Wanita UMNO Lumut - SERIBU MAKNA....

 Aku tak pasti, apakah ini semua...... 

Sekejap tadi aku menerima satu email yang aku sendiri tak kenali, siapa penghantarnya, namun mempunyai satu cerita yang membawa seribu makna katanya... 

wajah individu yang dipertanggungjawabkan oleh UMNO bahagian lumut untuk mematahkan segala dakyah yang disebarkan oleh manjongmari.blogspot.com






.Apakah cerita-cerita yang aku dok tulis ni semuanya dakyah..... kalau dakyah,, aku harap orang-orang UMNO jangan baca..... bahaya wooooo dakyah.....

Tetapi bila aku fikir, fikir,fikir, banyak kali fikir,, ,, kekadang tu ada kebenarannya dengan apa yang diperkatakan oleh penghantar email ni, mumgkin timbul perasaan belas ikhsannya kepada aku, siapa tahu,, hati-hati manusia yang setiap saat boleh dibolak balek oleh Allah... 

Kalau betul apa yang diceritakan ini, padanlah.... he he,,..... biar aku sahaja yang tahu siapa wanita itu,,, moga-moga Allah S,W,T memberi petunjuk dan hidayah kepadanya... .Amin... . .... 






2 comments:

  1. Tiada apa yg perlu ditakuti dan dirisaukan. jika BENARLAH kerja kita maka kebenarannya akan tetap TIMBUL ke permukaan,mungkin tidak hari ini tetapi walaupun seribu tahun yang HAK tidak sesekali akan tercabul oleh yg BATIL.

    Jika ORG yang ditugaskankan itu melaksanakan tugasnya,bermakna satu KEMENAGAN kepada Manjung Mari dlm keadaan apa pun alasan kerana keberkesanan TULISAN atau SEBARAN menyebabakan perlu dilantik seseorang mengatasinya! Tuhan itu adalah SATU dan ALLAH tetap dgn janjinya!

    ReplyDelete
  2. woooo hidayah ada maknaaaa tu...

    hang tulis blog pun boleh curi curi ayam...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari