boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, May 20, 2012

Tiada Tertinggal Tiada Terpinggir..Janji kosong Zambry..




Sebelum aku berletiak dengan lebih lanjut,,, aku syorkan hangpa layan sedikit video ni sebagai muqadimah apa yang aku nak tulis.... 


Ok ,,, rasanya bukan hanya di Manjung sahaja yang ada billboard TTTT ni, seluruh negeri Perak,,, bukan satu jenis,,, bermacam versi....




Rasanya ada lagi versi lain,, sayang aku tak ingat nak ambil gambar,,,, yang 3 diatas ni pun aku cari kat google... 

Berapa gaknya belanja jumlah billboard ni,, tak apalah,, tak usah bincang hal tersebut,,, 

Cuma aku aku nak tau betuk ka seperti apa yang di slogan tu..

Kalau sekadar hal masaalah Cikgu Jauhari seperti yang aku letak gambar di hujung billboard tu, mungkin ada masaalah peribadi Zambry dengan orang tua tu,,, 

Kalau isu tanah kepada bekas Askar dan polis adalah isu baru lagi,, masing-masing masih boleh hidup lagi,, Insyaallah... ,, 

Tetapi isu yang ni aku rasa dah lama dah, . 



Suratkhabar melayu tak ada berita ni, NST dan Star pun tak ada, sebabnya, ini masaalah orang miskin macam aku,,, tak ada sesiapa pun nak ambik peduli sangat... 

Ikut pada jawapan dalam surat khabar ni Zambry janji tahun 2014,,, Tak payah lah buat selogan TTTT..... 

Ini bukan perkara baru, ikut apa yang diucapkan oleh Adun Stiawan Ngee Khoo Ham, selepas PRU12 2004 beliau dah bangkit dah isu ni,, jadi kenapa nak tangguh lagi sampai 2014,, 

klik pada imej untuk lebih jelas..


 Sebagai manusia,, fikirlah,, apa akan terjadi pada si kecil ini.... kalau aku rajin,, Insyaallah, jika ada kelapangan akan aku upload gambar-gambar aktiviti perhimpunan sampah petang tadi.... 






1 comment:

  1. di tempat gwa pun ada projek yg tak siap dari zaman pak lah lagi.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari