boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 16, 2012

Meloyakan..Aksi-aksi Bekas Tentera Bersenam dan bersemuka dengan Ambiga

Malam tadi, Haji Imran SMS kat, kisah bekas tentera bersenam.... skot-skot ..


Siapalah bagi idea semua ni..... he he he... 





8 comments:

  1. Tobat Aku Benci umnoMay 16, 2012 at 7:02 AM

    pejuang negara kepala toya dia lah!

    ReplyDelete
  2. malu aku nak ngaku askar,,,,mujur belum pencen..semoga bekas tentera cepat-cepat bertaubat sebelum aku pencen lagii5 bulan....aku tak nak daftar sebagai ahli depa.....mintak dijauhkan....amin...

    ReplyDelete
  3. difahamkan Ali bahrum ni bekas pesuruh pegawai dalam ATM. Dulu ada Datok depan nama dia. sekarang takde. inilah cara dan mutu tindakan kumpulan dia. mana ada dalam tentera ajar senam bungkok. dia saja cipta. Malukan tentera je

    ReplyDelete
  4. skot ini lah dia bekas tentera yg suko di lembu kan ,, JONGGOS sungguh mangkok mangkok ni ,, buek malu bekas tentera jer ..

    ReplyDelete
  5. lembu khasnya lembu-lembu tua memang mudah dicucuk hidungnya utk diperlembukan oleh tuannya...dah tua menungging punggung mcm lembu sdg meragut rumput...kesian..

    ReplyDelete
  6. Ketua senaman tu arah lain ...
    Pengikut senaman tu arah rumah lain pulak ye...

    ReplyDelete
  7. Amat menjijikkan. Bagi malu Islam, Melayu, dan bekas askar sahaja. Typical 'bottle-washers'.

    ReplyDelete
  8. tu semua veteran2 bangang, tu yang mereka belajar disiplin dalam ATM!tu semua bakal nak minta projek dari kerajaan....ppppttttuuuuiiihhhhh

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari