boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, May 31, 2012

Menteri sibuk projek lembu NFC - 1,758 bekas penghuni rumah kebajikan hidup merempat..

Bagi aku perkara sungguh menyedihkan,, terbayang kalau diri aku sendiri berada ditempatnya..... 




Cerita selanjutnya boleh baca di bekas-penghuni-rumah-kebajikan-hidup-merempat


Mana menteri kebajikan masyarakat.... asyik dok kira lembu berapa ekoq hidup dalam kondo..sekarang menteri tersebut dah bersara... ia boleh lepas tangan...... 


Kalau rasa tak puas hati lagi, dengar pengakuan dari saudara (mangsa) anak pungut yang diberikan kepada keluarga Cina lalu ditukar agama dan nama kepada nama Cina.... masyaallah.. Ini yang berlaku dalam negara kita..... 




Apa ni.....Inikah UMNO yang mengaku pembela bangsa, agama dan negara.... 









3 comments:

  1. jkm ke ykn sama saja,semua lebih utamakan orang dalam dari orang miskin.peruntukan 10k untuk orang miskin tapi yg sampai hanya 2.5k aje,yg lebih tu bagi2 sama dia org je

    ReplyDelete
  2. nak dengar lagi rintihan nya,
    sungguh menyayat hati dan mengalir air mata saya mendengar nya.

    ReplyDelete
  3. MAAF KALAU KOMEN AKU AGAK PEDAS..AKU KENAL SI KHAIRUL NI..MEMANG SEDIH KISAHNYA..CUMA AKU KESAL SEBAB DIA NI PENYOKONG KUAT UMNO...TAPI BILA HAL INI XDAPAT SELESAI BARU RUJUK KE PEMBANGKANG..CUMA BILA DAH SELESAI NANTI JANGAN DOK PUJI UMNO PULAK...TAKUT JADI MACAM KES BNAIB KETUA PEMUDA KAMPAR....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari