boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, June 1, 2012

UMNO Lumut Keluar dari kejahilan... wakaka...

Tak tau macam mana aku nak kata....  bulan lepas 5 Mei mari dah... 


Hari Ahad ni mai lagi.... tak ceredik lagi orang UMNO Lumut... kesian... 

Klik pada imej untuk besar..



OKlah... kali ini nak keluar dari kejahilan...., Zambry yang sebelum ini terkenal dengan kehebatan ilmunya tak dapat nak ceredikan ahli-ahli UMNO Lumut,, Terpaksa guna penceramah yang dah naik taraf..... Dah dapat gelaran Tuan Guru..... Kesian anak-anak muda.... tak dapat nak main futsal malam tu.....


 




2 comments:

  1. ghopenye baru nak ngaku jahil sibn/umno/apco ni,elok bebenorlah tu bagi kaw kaw nasehat kat deme bior ada mentality ceghodek sikit.pokok berdaun hijau dah sah hidupnye subor kalau dah daunye memanjang memeroh tu alamat dak dah nak mampuih.ceghamah camno pun tak akan beghubag kalor.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari