boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, June 11, 2012

Ini dia rupa polis yang pukol tahanan mati dalam lokap..

Yang dah mati tak boleh idup kembali,,tapi yang pukol menyebabkan kematian masih boleh lagi nak senyum,,, sebabnya hanya sekadar kena 3 tahun,, tu pun belum kena lagi, masih boleh buat rayuan.... 


SHAH ALAM, 11 Jun -- Konstabel V. Navindran dibawa keluar oleh anggota polis selepas dijatuhi hukuman penjara tiga tahun oleh Mahkamah Sesyen di sini, hari ini.
Beliau didapati bersalah atas dua tuduhan pilihan mencederakan seorang tahanan polis, A Kugan, tiga tahun lepas.
Navindran, 32, didakwa mencederakan Kugan, 23, suspek kes curi kereta mewah, yang meninggal dunia ketika berada dalam tahanan polis.





3 comments:

  1. Nazaruddin MohamadJune 11, 2012 at 8:50 PM

    Macam babi hutan jer. Kalau aku keluarga Kugan, tak akan ku biarkan ketidakadilan ini.

    ReplyDelete
  2. betui ke dia,entah2 kambing hitam juga.....bukti PDRM tak pilih bulu,kahkahkhakha

    ReplyDelete
  3. lagi elok kalo admin page ni yg mampos

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari