boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 3, 2012

Berita Sedih, Tindakan UMNO Larut terhadap PAS..Hu hu hu..

Zambry dan konco-konconya dalam UMNO Perak dah hangat pungkoq,,, saheh dah kena taji kaw-kaw leoaw dengan Najib, apa tindak balas keatas  PAS dalam program ceramah di Hulu Sepetang penerimaan ahli baru, Mantan Pengarah Siasatan Jenayah PDRM Datuk Fausi menyertai parti PAS...

Maka dengan gumbiranya, pada pagi ini keluarlah berita dhoif dalam kitab kepercayaan pegangan UMNO Mingguan Malaysia.... 


double klik imej untuk besar..



Lihat pada ayat tajuk diatas gambar 688 ahli PAS..... jika dilihat ayat bawah gambar.... Hamzah......... bersama bekas ahli PAS... mana satu yang betui...... 


Tolong kira satu,satu berapa ada dalam gambar tu,,, ada 100 orang, ada 68 orang..... wakaka.... pepagi buta Zambry dan anak-anak buahnya dah menipu Najib.... kesian Najib kena tipu denagn Zambry.....






5 comments:

  1. Itu bukannya ahli PAS masuk UMNO atau bekas ahli PAS masuk UMNO tetapi ahli UMNO atau bekas ahli UMNO masuk semula ke dalam UMNO. Kah...Kah...Kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALAU NAK KIRA BERITA AHLI PAS MASUK UMNO YANG DILAPORKAN UTUSAN MALAYSIA... AHLI PAS DAH HABIS LAMA DAH.... BUKAN ALANG-ALANG YANG MASUK UMNO..SAMPAI RATUS-RATUS ORANG... TAPI YANG PELIK SETIAP KALI CERAMAH PAS... RIBUAN YG DATANG...SETIAP KALI CERAMAH UMNO... RAMAI KERUSI DARIPADA ORANG...

      Delete
    2. muka satu persatu tak macam malaysian.

      Delete
  2. tu la keja org2 umngok klau tk tipu bukan org2 umngok nama nya hahahaha , bkn rakyat aje ditipu habis smua ditipu janji dpt masyukkk ..ketua nya mmg dah lama di tipu ...

    ReplyDelete
  3. “Saya yang tidak pernah mengundi parti selain Pas sejak kali pertama membuang undi, kini menyedari pilihan saya ini adalah salah. Memang sejak mula mengundi pada usia 21 tahun saya tidak pernah ambil tahu siapa pun wakil parti lain, yang saya tahu cuma Pas.
    "Sokongan saya tidak pernah berubah tetapi akhirnya saya tidak mendapat apa-apa manfaat sedikit pun selain janji mereka, jadi kenapa masih perlu bersama Pas sedangkan saya tidak lagi yakin dengan apa yang mereka boleh lakukan," kata Raja Ali Raja Mat, 45 tahun, yang berasal dari Kampung Hujung Tanjung. BELIAU KELUAR DARI PAS DAN KINI UMNO.

    Sementara itu, Che Awadi Che Su, 31, dari Kampung Babong pula berkata, dia memilih menjadi ahli UMNO selepas membuat pemerhatian dan perbandingan antara parti yang ada di negara ini.
    "Soal sokongan memang keluarga saya menyokong Pas sejak lama dulu, tetapi hasil pemerhatian saya mendapati UMNO adalah parti terbaik untuk rakyat.
    "Sebab itulah saya bersama rakan-rakan memilih untuk bersama UMNO dan insya-Allah selepas ini kesemua ahli keluarga saya juga akan melakukan perkara sama," jelasnya.

    Pendapat tersebut dikongsi seorang lagi pengundi muda, Fadzil Ismail, 36, yang mengakui tidak pernah merasai sedikit pun bantuan daripada pemimpin Pas sepanjang hidupnya.
    "Mungkin ada orang lain yang dapat, tetapi bagi saya secara jujurnya saya tidak pernah menikmati apa pun bantuan daripada wakil rakyat Pas.
    "Setiap kali ada bantuan diterima, ia adalah yang diberikan Kerajaan Pusat, maka saya tahu inilah parti yang patut disokong dan hari ini kami menjadi ahli UMNO secara sah. Seluruh keluarga saya akan undi BN biarpun 3 artis, Aisyah,Abby mahupun Mustafa Kamal gembira masuk Pas. Tapi kami ini orang susah, orang kampung yang sentiasa ditipu Pas." Katanya

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari