boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, June 15, 2012

IGP Tan Sri Ismail Omar ! ..Betul ke cerita kisah KPN Johor ni..

Pada mulanya aku malas nak ambik pot kisah pertelingkahan antara kerabat raja Johor dengan Negeri Sembilan,, Lantak pilah mereka sesama sekufu mereka....... Tapi bila terbaca kisah Ketua Polis Johor pun terlibat sama,,, aku jadi konfius.... 


Aku copy paste dari blog... 

Dan fitnah yang tak boleh dimaafkan bila si Mokhtar tu sanggup suruh staff hotel buat bil palsu budak tu, masukkan senarai arak dalam bil supaya nampak dia 'weng giler babi' dan kemudian belasah lu. 

Mokhtar, Perangai lu macam lahanat kan? Salam perkenalan FARAJ BONDA TUANHAMBA dari aku untuk lu bro! Kalau lu marah kat aku, apalagi..masukkan lah aku dalam lokap. Lu kan pakar 'cipta' pelbagai alasan..huwahaha..Kalau aku jadi lu mesti MALU giler babi punyer sebab sebagai seorang ketua polis negeri johor boleh kena masuk lokap 3 hari kat Argentina. Sayang duit USD1.5 juta tu kena rampaskan?

Rilek bro, banyak story lagi yang aku nak story pasal lu..

Si KP Johor ni sanggup uruskan semua bukti dilupuskan. Karpet ditukar, lantai, dinding dibersihkan dan cctv dibuang! Selalunya orang camni akan dapat kehinaan sebelum menghembus nafas yang terakhir dan perlakuan jijiknya akan terbongkar juga. Dont worry...Allah maha kaya..



Jikalau betullah cerita ini,, adalah amat malang rakyat Johor dapat Ketua Polis Negeri sedemikian.... 



3 comments:

  1. memang malang pun rakyat darul takZIM(ZIAH)

    satu lagi DS Nizar tak payah laa pi dok buang karan menyembah nak terangkan perkara sebenar. buang masa jaa.. fokus kat PRU laa DS Nizar oii.

    ReplyDelete
  2. Tak faham aku.Kepada yg berkenaan cuba kasi terang sikit.Biar 1 Malaya faham isi cerita menarik ni....

    ReplyDelete
  3. dsn tak payah buang masa..jangan layan dengan pecacai2 geng lembu kondo ni dok spin cerita,rakyat marhaen di belakang mu!biarkan lembu2 ni disembelih masa korban musim haji nanti!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari