boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 27, 2012

Berani ke PM Pakatan Rakyat melakukan tindakan begini selepas PRU13...

Insyaallah Pakatan Rakyat akan merampas Putrajaya... apakah bakal Perdama Menterinya nanti berani melakukan tindakan 4 langkah pertama sepertimana Dr Morsi Presiden Mesir.. 


Aku yakin dan percaya, ada pemimpin dalam Pakatan Rakyat kalau ditakdirkan menjadi PM Malaysia,, lebih baik lagi dari Dr Morsi,, kerana sekarang ni pun dah ada ciri-ciri sedemikian,, tetapi entahlah kalau pemimpin yang lain tu.... tak berani nak bagi jaminan.... apa pun yang penting Umno WAJIB dijatuhkan dahulu....  




2 comments:

  1. biasa la hang ni kalau belah mu suma baik,sempurna, dasar kroni ekstrim......

    ReplyDelete
  2. Jika Umno, parti politik orang Islam terbesar Malaysia dijatuhkan maka akan tiada penggantinya.Maka tiada kuasa besar macam Umno yang boleh bela umat Melayu dan orang Islam di Malaysia.

    Harapkan PAS? Jangan harap.Dalam PR pun dia minoriti tak dominan dan tak ada kuasa apatah lagi di peringkat negara.

    Untuk mengganti Umno PAS perlu ada sekurang2 112 kerusi atau mendapat kuasa majoriti 2/3 dalam PRU.Dengan hanya bertanding 64 kerusi dan hanya menang 23 kerusi (PRU12)kuasa majoriti pun tak ada,dan baru kena sergah dgn big brother DAP sudah kecut telog ni angan angan nak ganti gergasi Umno.

    PAS jangan bermimpi di siang hari.Jika Umno jatuh yang akan naik ialah DAP dan PKR dan bukan PAS.Dan sudah tentu apabila DAP berkuasa mereka akan jalankan agenda Malaysian Malaysia dan PKR dengan agenda pluralisme dan Liberlisme.Bukan kah hari ini mereka sudah tegaskan dengan sekeras2nya bahawa mereka tidak akan benarkan perlaksanaan negara Islam dan hudud oleh PAS.

    Maka bila Umno terkubur PAS turut akan tersungkur.

    Kata pelawak Nabil, lu fikir lah sendiri.............

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari