boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 2, 2012

Mangkok Hayun ni lebih hebat dari Tan Sri Rahim Noor..

Kalau Rahim Nor mantan KPN yang juga bekas penghuni penjara hanya sekadar mengatakan Mursyidul Am PAS Bapa kafir..., itu pun lepas tu ia tak mengaku,, kononnya suratkhabar silap code.... 


Tetapi mangkok kat bawah ni lagi hebat,,, tak sanggup aku nak tulis,,, hangpa dengar sendiri apa yang ia kata....  



Inilah tradisi budaya UMNO bila PRU akan diadakan.... 











12 comments:

  1. Ckp mcm xde agama... Istigfar lah byk2 sia sia jer amalan selama hidup kalau dok kutuk ulama..

    ReplyDelete
  2. Inilah akibatnya orang jahil cakap. Tak faham usul fiqh cakap.macam orang bodoh.

    ReplyDelete
  3. eeeee nau'zubillahJune 3, 2012 at 3:26 AM

    pak oncu, dia ni ahli neraka kot!?

    ReplyDelete
  4. Kesian aku tgk org tua ni... Muka nmpk mcm kuat sembahyang, tapi hati busuk mcm bangkai.. Pakcik oi taubat la sebelum trlambat.. Yg ko dok kutuk tu ulama, belajar dulu ilmu usul fiqh, faham dalami ilmu aqidah, berguru dulu hadith nabi biar cerdik skit otakkk ko tuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. x der gaya mcm org kuat smbahyang pun.. pkai kopiah pun dh mcm gaya yahudi mabuk!!! ada hati nk kutuk ulamak.. mana punya statement dia ambik aku pn x thu undi pas msuk syurga.. mesti dia mngaji pakai utusex malaya dan brguru ngan tv3 al-musyrikin!!

      tanda2 akhir mnuju ke alam akhirat..

      Delete
  5. betulla dia cakap tu...ajak la ke arah islam. selama ni nik azizmengajak kita berpolitik je...nak bermuzakarah antara islam pun susah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke nik aziz mengajak kita berpolitik saja?. Setahu aku setiap pagi jumaat nik aziz duk ceramah kat dataran ilmu kota bharu mengajar cara hidup islam berlandaskan quran n hadis...mangkuk ayun tu mengajar cara hidup islam kat mana? Aku berminat nak g dgr.

      Delete
  6. uncle ni golongan tabligh.......segelintir puak tabligh (BUKAN SEMUA) berfahaman begini.....tu pasal bila ada kuliah di surau atau masjid segelintir puak tabligh angkat kaki tak dengar kuliah........tak percaya siasat dulu apa yang ana katakan ini.......

    ReplyDelete
  7. dokrin jmah tabligh memang camni ke?? dh byk kali kat surau rumah gua bawak citer lebey krang camni "jgn sibuk2 berparti politik"... patut la umno aka baka penjajah suka geng tabligh ...

    ReplyDelete
  8. Ni Dr Nasoha... orang lama jemaah tabligh. tapi rasanya sekarang ni dia dah di "tendang" keluar dari Majlis Syura Tabligh Malaysia. Kalau keluar jemaah pun dah tak dilantik jadi Amir lagi... mungkin sebab manhaj nya dah lari dari "usul" 16. Setahu aku ulamak Tabligh tak pernah dan tidak juga mengajar ahli jemaah untuk mengutuk mana2 peribadi orang persaorangan samada ulamak, mu'alim, pemimpin atau sesiapa pun.

    Pada pandangan aku ini adalah pendapat peribadi beiau sendiri dan tidak mewakili jemaah tabligh. Kalau ada orang tabligh yg sokong Umno dan BN tu - korang doakan la supaya mereka nampak jalan. Aku pun tak faham, korban masa, duit dan tenaga mengajak orang kepada Allah tapi masih sokong parti yg laghro...

    AzMiR

    ReplyDelete
  9. orang tua, jangan sampai aku pecahkan muka kau....baik diam daripada berkata-kata yang kosong.... munafik!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari