boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, June 7, 2012

Celaka Malam Jumaat - UMNO Perak dan Zambry punya kerja ....

Memang tidak dinafikan, dalam negara Malaysia ni masing mempunyai hak.... masing-masing boleh bersuara.... tetapi mentang-mentang UMNO di lindungi dan ditatang oleh pihak polis jika sesuatu yang tidak dingini, maka mereka mempunya kuasa ikut suka depa.... Haram jadah... 




Poster ni dah lama dah dirancang... permit polis pun dah ada.... tup-tup... 


UMNO pun nak buat juga,,, hari tak boleh buat ka,, kenapa nak cari pasai...tahulah lah,, hanpa polis ada, Rela pun ada.....









3 comments:

  1. Malam jumaat pun ko celakakan - busuk betul mulut korang!

    ReplyDelete
  2. taman selasih kulimJune 8, 2012 at 3:48 AM

    alaa.. takkan nak mengalah dgn BN sampai bila-bila kot?? takkan takdak penyokong yg boleh jaga ketenteraman kot?? kalau depa baling batu, baling laa balik. Mempertahankan diri tu amanah.

    ReplyDelete
  3. Yang hang dok panic tak tentu arah ni pasai apa..... Biaq pi la kat depa nak buat apa pun... Hang ni memang penakut jugak no.... sembang buleh tahan.. baru UMNO nak buat ceramah.. hang dah maki kat depa... macam ni ka orang yang ada agama..pirah...pasai hang punya perangai la... merosak imej hang punya parti....Kan elok ikut Tuan Guru...berhemah..istiqamah..ini hang dak pun.. sikit2 maki orang..seranah orang....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari