boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, May 12, 2012

Kapal TLDM Laksmana Class menggunakan senjata canggih - "Lastik".?

Dato Seri, Dato, dan Tuan-tuan,, minta maaf banyak-banyak,, aku tak pasti cerita ini benar atau tidak,, jikalaulah benar cerita ni maka amat malanglah adik-adik aku yang bertugal dikapal-kapal Laksamana Class... 




Cukuplah kisah kapal selam yang aku dok dengar cukup menyayat hati dan perasaan... 


Moga-moga cerita yang aku nak paparkan ini tidak benar,,, hanyalah sekadar khabar angin....  baca kisahnya klik  nyawa-tentera-laut-digadai-meriam-75mm.




5 comments:

  1. Nie rahsia Keselamatan negara..jgnla bising..hehehe

    ReplyDelete
  2. dulu masa aku dalam Navy pun macam ni gak, latihan degan Brunei orang tembak dengan meriam kapal aku KD marikh tembak dengan GPMG,masa kat pelabuhan dia orang Tanya kenapa tembak dgn GPMG ? diam je lah termalu-malu

    ReplyDelete
  3. mcm mana tak tembak guna lastik? semua vendor di pau oleh Mohd Desa aka Manjung Mari dulu dalam rundingan dengan tldm.. Mampos Manjung Mari

    ReplyDelete
  4. Salam sahabat..saya rasa perlu diperbetulkan maklumat tu sebab saya adalah crew dari salah sebuah kapal laksamana class. Dakwaan tersebut disanggah sebab kami baru saja balik sailing dan siap buat penembakan dekat WMD 413, kedua-dua A dan Y Gun perfect. Harap saudara sekeh kepala sahabat saudara yang bagi maklumat salah ni, tercalar woo kredibiliti saudara dgn maklumat salah.

    ReplyDelete
  5. tu la pasal...men balasah tulis xda fakta..len kali cr maklumat sama da betul ke x..ni kan dah fitnah org..xpasal2 dapat dosa fitnah..pe la nak jadi..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari