boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, May 21, 2012

Gambar Anak Nasharudin Mat Isa (Mantan TPP) bernikah..

Hak tuan rumahlah dia nak panggil sesiapa pun,,, jangan dok komen apa-apa... 


Tahniah aku ucapkan buat para perwakilan Muktamar PAS tahun lalu yang memilih Tuan Haji Mad Sabu sebagai Timbalan PAS.

Tapi tak apa,,, Patah Tumbuh Hilang Berganti... 

.


6 comments:

  1. Nizar lilin lambai pulak pi makan kenduri..tuan rumah tak jemput...terkejut tuan rumah Nizar mai tersengeh2 mcm kerang busuk!... sapa yg jemput dia ? ada laaaaaaa......

    ReplyDelete
  2. Adakah Nasaruddin Mat Isa ingin menamatkan perjuangan beliau seperti HasanPelesit, Nakhaie, Asri dan ezam Md Nor?.
    Nasa,
    Jalan perjuangan ini penuh berliku, pelbagai dugaan yang terpaksa ditempuhi, jalan dan bentuk ujian yang terpaksa ditempuh antara seorang dengan seorang yang lain secara fitrahnya amat berbeza, sesiapa yang kalah mereka akan digugurkan.
    Adakah dengan sedikit dugaan yang terpaksa ditempuh Nasaruddin, beliau telah mengalah dan menjadi manusia yang gugur daipada perjuangan (mutasaqitien ani Tariq ad-Dakwah)?.
    Secara umumnya, tingkah laku Nasaruddin dalam PAS akhir-akhir ini telah mengambarkan bahawa beliau bukan seorang yang boleh mengetuai amanah perjuangan. Beliau seorang yang lemah dan tidak mempunyai kewibawaan untuk memimpin PAS.
    Beliau bersedia untuk jadi tuan, namun tidak bersedia untuk menjadi hamba. Beliau bersedia untuk menang, namun tidak bersedia untuk kalah. Beliau bersedia untuk disokong, namun tidak bersedia untuk dibankang.

    SELAMAT JALAN KAWAN KU NASARUDDIN MAT ISA, SEMOGA ALLAH KETEMUKAN KAMU DENGAN TEMAN SEPRJUANGAN BARU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebanyakan org taksub politik jiwanya sakit, tidak boleh membezakan baik dan buruk. Yang parti dia semua elok, keluar parti dia semua busuk. Org politik kat Malaysia ni ramai dah jadi macam Yakuza. Bezanya yakuza potong jari tunjuk setia, org politik sumpah baaiah, bini dia gadai. Hodoh....

      Delete
  3. Tahniah Nasha.semoga perkahwinan anak saudara diberkati.soal jemputan kenduri biar pi lah.tu hak dia.salah ka dia jemput tpm.

    ReplyDelete
  4. PAS semakin hilang punca... raami orang kuat dah tak nak bertanding dalam PR akan datang... Parti Ajaran Sesat menuju KEHANCURAN......

    ReplyDelete
  5. hilang punca bagi orang yang berjuang kerana pangkat dan harta.Pas bukan parti yang berharta.jadi tak layak bagi sesetengah orang yang ingin hidup dalam pangkat dan kemewahan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari