boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, May 2, 2012

Memalukan.. Gelombang Kuning BERSIH 3.0 tewas dengan Gelombang PINK.

Apa yang berlaku pada 28.04.12 yang lepas di Bandaraya Kuala Lumpur memang menakjubkan,, lu orang kalau rajin boleh tolong kira,,, suasana gelombang rakyat dengan megah warna kuning memenuhi pada pandangan mata... 



Tetapi gelombang ni lagi hebat,, kalau bapak polisi yang nak pi halang sure tak jadi punya,,, awai-awai lagi dah kantoi, pakat ketaq lutut habis.... 

Kalau Rahim Tamby Cik geng Dato Trio yang pergi lagi la,,,, kena pulak menteri yang ada skandal dengan artis lagi awai tewas.... 

Kawan aku Abu Nawas lagi la,,,, rambut panjang terus jadi botak... wakaka kaka... 

Tak percaya apa yang aku cerita,, betui,,,, Gelombang PINK lagi hebat dari gelombang kuning BERSIH....

Tak Percaya... 

Hah... hangpa tengok ni,,,,,

scroll please...



scrol please...



scroll please...



OK..

Jeng...jeng..jeng.....



= AWAS !!!! kami lah puteri2 UMNO yg akan mempertahan ISLAM di Malaysia 


Mereka-mereka inikah akan mempertahankan Islam.... Hehe he he... Merpertahankan lembu-lembu lah dulu...



15 comments:

  1. Kalau hari tu, setiap peserta Bersih 3.0 yang hadir meluku seorang sekali kepala polis-polis yang bertugas... pasti Innalillah punya. Tapi sebab Bersih 3.0 adalah demontrasi aman maka keselamatan polis yang bertugas hari itu terjamin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. if anything happen to your family, please do not call police. Put this in your head!!

      Delete
  2. bila plak demo pink ni? aku nak ikut skali

    ReplyDelete
  3. Syukur Alhamdulillah kerana Allah telah menggagalkan tujuan perlakuan-perlakuan jahat dari penganut PAS-DAP-PKR dan pro-Komunis untuk menjadikan Dataran Merdeka seperti Dataran Tahrir, Mesir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur kepala bapak kau lahhh...aku doakan kau yang tinggalkan rasuah bagi makan anak bini pak mak kau dengan duit haram..patut lah ko buta mata buta hati pasal hati ko dah gelap segelap-gelapnya dengan rasuah..bangang punya manusia..

      Delete
  4. "KITA MESTI BERKEMAMPUAN MEMBINA BENTENG BUDAYA SENDIRI.JANGAN TERLALU MUDAH MENIRU BUDAYA HAK ORANG LAIN SECARA BULAT-BULAT SEHINGGA ROSAK JATI DIRI DAN HILANG HAK ASAS BUDAYA SENDIRI"

    ReplyDelete
  5. waris-waris lembu yg akan memperjuangkan islam wasatiyyah najib.....dulu ada islam hadhari dah ghaib ...sebab ketua lembu dah bertukar......ketua lembu memang suka bela anak-anak lembu betina yg tak faham agama Islam supaya mudah diperlembukan......

    ReplyDelete
  6. jadi habuan pak menteri je lah.....korek2 tinggal

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... steady bro...

      Delete
  7. nak kabor kepada sedara tungkaran hati..dataran merdeka sudah membuktikan PR telah melakukan satu paradigma baru, yang umporno dan BN tidur tak lena, itu lah akibat bila di beri kuasa kezaliman bermaharajalela dgn rakyat sendiri. anda salah seorang yang akan sedar dan menyesal menyokong umporno. hari ini belum dapat hidayah lagi. .

    ReplyDelete
  8. org zalim jiwa nya menderita, lihat lah pimpinan umporno, tidak ada keserian di wajah mereka, risau hilang kuasa, wang dan harta bukan segala gala, Allah memberi dan boleh menghilangkan kuasa. Amanah dan sayangi lahrakyat sendiri. sejarah akan berulang. jangan anda berada di puncak kuasa anda menzalimi rakyat anda. begitu juga pak polisi ikut arahan dan jalankan tugas dgn bijaksana,Ingat wang rakyat yang anda dapat bagi membesarkan anak anak anda. zahirkan anak anak yg soleh dengan wang yg halal.

    ReplyDelete
  9. Hati-hati. Puteri pink ini dididik untuk merosakkan anak-anak muda kini.

    ReplyDelete
  10. kenyang lah bapak2 lembu mengenjut sana sini...tak pa sebab lembu bolih duduk kat kondo!!!!

    ReplyDelete
  11. Ngeh,ngeh, ngeh. Ramainya gerombolan pink ni........ Ini himpunan bakal2 gundik Pak Menteri ke ni?????

    ReplyDelete
  12. rahim tambi nyer kecik mesti suka gila ni!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari