boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 2, 2013

DS Dr Wan Azizah Presiden PKR lebih matang dari Timbalannya Azmin Ali.

Walaupun beliau seorang wanita,, namun ketajaman pemikirannya berpolitik 10 kali lebih baik dari Timbalannya.. Beliau yang sentiasa berkeadaan tenang , cool,,, namun mata hatinya amat tajam,,, Tahniah..


Berbanding dengan Timbalannya,,, aggresif tak bertempat,,, perasan saja lebih.bercita-cita tinggi, walaupun errmmhh.., bayangkan.. baru Najib ura-ura nak reform SPR,, awal-awal lagi sang timbalan dan mula perasan...Klik Sini

Lihat bagaimana pengamatan Presidennya,, Dalam duk cool relax, sesekali terkeluar..ha ha ha ambik....


Baca sepenuhnya Klik Sini  

Rasanya bukan saja PKR kena ambik ingatan,, PAS pun sama juga, ingat balik.. siapa dibelakang Najib... APCO masih berfungsi,,, banyak helah mereka untuk menghalang kebangkitan rakyat..

12 comments:

  1. Bhai MM...skdr brtnya APCO tu apa...???dan apa fungsi APCO dlm politik dlm malaysia...???

    ReplyDelete
  2. "Redha aje lah pihak UMNO nak menang dengan bantuan APCO sekalipun, kita tetap berserah kepada tuhan untuk memenangkan perjuangan kita". Kata-kata hikmat puak UG dan anak tolol kancing gigi Tuan Guru Nik Abd Aziz Nik Mat. Aku risau nama baik TGNA akan hancur dek kerana anak tolol kancing gigi beliau yang banggang lagi bodoh dalam politik.

    ReplyDelete
  3. DAP telah menyatakan pendirian tidak akan bersatu untuk kebaikan orang India, Ingatan sama juga kepada PAS dan PKR, jangan mudah terpedaya dengan sang munafik. Contoh jelas sebelum PRU, bukan main manis umno dengan rakyat, lepas PRU..hahahaha..Padan muka kita semua..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...bhai lu nk sentuh isu dap ke atau umno...pas harus brhati2 dgn siapa bhai...bunuh bangsa sendiri agar dpt tido sebantal dgn dap ke...

      Delete
  4. Azmin pun pernah buat magic masa pemilihan PKR dulu apa?

    ReplyDelete
  5. bro...rokok dh naik harga..apa komen mm..

    ReplyDelete
  6. Jangan terpedaya helah musuh. Sekali kita leka seribu kali mereka berupaya merekacipta cara utk kekal berkuasa.

    ReplyDelete
  7. Salam Manjungmari

    Otak manusia ada 3 bahagian. Intellectual brain. Reptilian brain dan emotional brain. Orang perempuan memang tajam pemikiran sebab emotional brainnya lebih besar dari reptilian brainnya. Sedangkan intellectual brainnya sama dengan lelaki.

    Orang lelaki memiliki reptilian brain lebih besar dari emotional brain. Sebab tu lebih aggresive dan kurang intiution - menjadikan demer selalu hilang cool.

    Gandingan keduanya baru boleh mantop.

    Ostad2 kena faham bab ini. Jangan mare..

    Waulahuaklam.

    ReplyDelete
  8. Ada lagi penggunaan isu APCO. Dah dijawab banyak kali. Harap kupasan Tuan boleh lebih kritis dan memberi input kepada orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku setuju dgn lu...semoga blogger yg brbicara tntng satu2 isu memahami isu tersebut dan bkn skdr mnjadi burung kakak tua...

      Delete
  9. andai azmin keluar, rafizi layak mengganti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...apa pula cagaran rafizi kpd anwar...

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari