boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, June 19, 2013

Meroyan, menyesal dan Nyanyok! Dah mulai nak main kacau taik sendiri..

Akibat terlalu lama berkuasa,, secara kuku besi sehingga di gelar mahafiraun dan berbagai gelaran lagi...Kini dia dah mula nak sampai main kacau taik sendiri.....



Siapa yang menyuruh rakyat Malaysia menggunakan teknoloji ICT,,, akhirnya menyesal,,, dah mula makan diri...Klik Sini

Risau dengan kecanggihan teknoloji ICT,, dah minta sejarah Malaysia di tulis semula,,,,apa taknya,, sejarah terdahulu tak menguntungkan umno,,,, lantak pi lah,, tapi teringat ada suatu ketika,, ia pernah minta terjemahan Al-Quran pun ditulis semula, sesuai dengan kehendak dia...

Siapa yang duk arahkan buat sekolah wawasan,, sekolah tiga bangsa dalam satu lokasi sebelum ini,,, hari ini dah gaduh pulak perlu sebuah sekolah kebangsaan di bawah satu bumbung bagi semua kaum, dapat menjamin Malaysia yang aman, bersatu dan akan menjamin masa depan lebih baik untuk warganya.  

Siapa yang duk menyusahkan guru-guru dengan isu PPSMI,,, suruh belajar mathematic dan Sain dalam bahasa inggeris,,, hari ini cadang sebuah sekolah kebangsaan di bawah satu bumbung bagi semua kaum, dapat menjamin Malaysia yang aman, bersatu dan akan menjamin masa depan lebih baik untuk warganya.  

Boleh baca cerita sepenuhnya Klik sini

Selagi ko orang Umno,, tolak Islam,, maka ingatlah... selagi itulah tidak akan ada jalan penyelesaiannya... 




6 comments:

  1. Orang itu memang jenis celaka dan sentiasa mencelakakan rakyat yang taknak mengikut atau menyokong dia. Bak kata Prof Emir. Shahnon Ahmad dulu, manusia ini memang busuk dan membusukkan orang lain. Moga satu hari nanti celaka akan menimpa dirinya sebelum dia mampus !!!!

    ReplyDelete
  2. Bukan kacau taik sendiri, tapi sudah mula menyedut tahi2 sendiri yang bertaburan di tepi2 jalan sepanjang pemeritahannya dulu.

    ReplyDelete
  3. kerosakkan yang di bawa che det amat parah . .pemuja umnu tegar tak kan sedar dan tetap salahkan pr . .walaupun islam kini hanya tingal nama . .

    ReplyDelete
  4. kalo MM ingat dia ni la yg lancarkn Dasar Pandang ke Timur.. Jepun utamakan bahasa sndiri.. lpas tu prkenalkan PPSMI.. nk maju kena pandai English kata beliau.. kan dh x kena dngan dasar pandang ke Jepun..

    ReplyDelete
  5. aku sokong semua komen di bawah. pemuja2 mahashit ini memang jenis tak fikir, ikut saja apa media perdana kata. fikirkan berapa banyak kerosakkan yg telah dia lakukan. dia hanya setuju dgn sesiapa yg sokong tindakan dia, walau pun syaitan sekalipun

    ReplyDelete
  6. suka sgt org jd x cerdik,start dari bdk skolah sampai org kg.mudah skit handle org x cerdik.tapi dgn kuasa Internet,susah skit.Bkn internet tu disalahguna tapi sbb internet x blh harumkan nama group mcm tv/akhbar yg hanya cerita psl yg baik shj.Lg satu jgn kaitkan internet dgn PRU,parti bkn BN TERPAKSA guna media alternatif yg sebenarnya adalah kemajuan dlm cara baru berkempen.Tun pun pnh kata yg cerdik semua keluar group..sbb tu the balance 'tertinggal bas' nak guna internet.tv/akhbar yg dicontrol tdk akan dpt psyco @ social engineering pembaca..btl x kwn2? nasib baik x nyesal sbb bukak U, sbb U kan buat org jadik pandai.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari