boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, November 9, 2009

Dr Asri Nak Menyertai PAS!!.Niat dah ada..

Salam Sejahtera..

Dari laporan akhbar hari ini, mantan mufti Perlih dah bersedia untuk menyertai politik untuk berdakwah, jika beliau tidak diberi ruang untuk berdakwah.

Nampaknya Dr Asri lebih pandai berpolitik dari orang-orang PAS yang berpolitik... nampak tak.. ia bagi bagi amaran akan masuk politik, bagi aku ini beerti ia tak kan masuk politik la.. sebelum ni pun Johor dari awai-awai lagi dah bagi kebenaran untuknya berceramah tanpa tauliah.

Dengan secara tidak langsung selepas ini Dr Asri akan diberi kebenaran dan kebebasan untuk berdakwah oleh pihak berkuasa untuk mengelak dia joint PAS, apa pun kut mana ada baguihnya, bagi aku lebih baik buat masa dan suasana sekarang ini Dr Asri tak payah masuk PAS lagi, dok kat luar lagi baguih, ambik alih tempat Dr Aziz Bari, tolong perbetul dan monitor apa yang tak betul pimpinan PAS buat, baru depa ada akai...


1 comment:

  1. btui ka klu dia join politik dia akan join pas?silap2 dia akan join politik umno...klu dia join politik pas dah tentu dia lg susah nk berceramah,dah pasti dia akan pilih parti kerajaan..ulama2 skrg nie bkn leh caya sgt,kdg2 kita pn x fhm,sesetengah blajo tgi2 pasai agama last2 join umno,apa yg diaorg blajo agaknye yer yop?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari