boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, November 16, 2009

Krisis PAS Kelantan = Aku Sokong Saranan MSO.


Salam Sejahtera..

Sebelum ini sewaktu Muktamar PAS yang lalu aku sering menyanggah blogger ulung MSO dalam tulisan-tulisannya yang menyerang TGNA dan PAS Kelantan.

Tetapi kali bila tulisannya yang menyentuh balik krisis Kelantan, dan saranannya seperti yang dituliskan " Misalnya dalam tilikan saya dan juga sudah menjadi cakap-cakap di luas sana mengenai Setiausaha Politik Tok Guru, Annual Bakri Haron. Sudah lama posisi ini tidak diubah. Apa yang nampak hari ini Annual Bakri tidak memberi input yang baik atau gagal berperanan sebagai penasihat politik kepada Tok Guru menyebabkan ada kalanya pemahaman Tok Guru terpesong. Apakah ada virus tertentu yang bermukim dalam kepala setiausaha politik ini?

Yang jelas, Anual Bakri sudah terlalu lama berada di situ . Kerana itu mungkin Anual Bakri juga sudah hilang sentuhan berbiasa bagaimana untuk menyubur dan memberi pandangan praktikal mengikut mazhab asal parti kepada Tok Guru. Baca selanjutnya DI SINI

Aku cuma bersetuju bab Setpol TGNA ni sahaja, kerana aku pun dapat maklumat cerita yang tak baik, dan tak sedap didengar, dan disinilah timbul tak puas anak lelaki TGNA Nik Abduh tidak berapa dulu...Dan tak perlulah aku nak cerita siapa yang membawa masuk SETPOL ini ke arena politik Kerajaan Kelantan.

3 comments:

  1. dulu anuar ni, jubor dia pun kau ngaku wangi... jenis manjung yang tak mari mari,,,, chittttt

    ReplyDelete
  2. Aku dah cakap hari tu. Ini semua fitnah kpd Hj Anual Bakri. Hang degil. Ambil pandangan PS dan MSO. TG dah berpuluh tahun bagi kuliah. Ada orang cuba terbitkan buku tapi gagal. Sejak Hj Anual Bakri jadi SU TG, berapa banyak buku yang diterbitkan. Maknanya kalau TG mati, masih ada buku yang menjadi sambungan lidah TG. Tapi hang ambil dari PS kata Anual Bakri nak ambil untung.
    Letak mana mentaliti ni. Bila PAS nak maju kalau macam ni.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari