boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 11, 2009

Penampilan OK Dah.. Fikrah..Out.

Salam Sejahtera...

Mari kita sama-sama pakat perhati 2 orang ahli Parlimen Melayu Islam, bukan nak pujilah, tapi kalau setakat kali pertama pandang.. tentulah yang kopiah putih atas kepala yang terbaik..

Tapi sayang, jadi terbalik kot, si Mamat yang berkopiah putih ni sama-sama sibuk dengan puak-puak pencacai UMNO dan suku sakat UMNO yang lain sama-sama menghentam PAS...

Aku tak tahu apa masaalah mental yang dia hadapi, dengan sahabat dalam PKR pun saling cabar-mencabar, hak dengan PAS pun dia nak pulon sama, apa yang sebenarnya yang dia mahu...

Aku nak tanya... dia ni dah kahwin ka belum, atau pun dulu kahwin kat Siam... Kisah selanjutnya di DISINI


5 comments:

  1. Kau ni kan memang setan tua dan nyanyok, sebab nya sebelum ni kalau depa berpihak pada kau, mak oi sayang,puji habis segalanya,, kau nikan ibarat kaum keling la sekarang ni,, jenis tak sedar diri..

    kau ni kan kalau la bercerai dengan bini kau selepas ni, mesti kau akan kutuk/maki hamun/ semuanya termasuklah menyatakan PEP#T bini kau pun masamlah,busuk,tak sedap,longgar.kecik,mengelebeh... memang babi la kau ni,,, eeeiii najissssssss,,,, apa apa pun "tagline" mesti ada... apa itu tagline? ini lah dia,,, MAMPOS MM 44x

    ReplyDelete
  2. haha..anon 4.50pm dah meroyan.. apapun, YB Kulim tu rasanya tak lama lagi jd bebas le tu... tp saja nak cari alasan... tgk statement dlm blog dia pun dah tau.. kalau nak perjuangkan Islam, dah elok2 dok dlm Pas, pegi masuk PKR pulak.. - Neo

    ReplyDelete
  3. Sama seperti awak yang mahu bebas bersuara. YB Zul menyuarakan pandangan dan ketidak puasan hati walaupun kadang2 menyakitkan pihak2 tertentu. Lagi banyak pandangan lagi luas pemikiran kita.

    Ambe copy gambar 2 Aziz tu untuk blog ambe. Boleh ye.

    cglynblog.blogspot

    ReplyDelete
  4. hampa bila lagi nak sedar?tak payah nak malu2 le..kami org UMNO jenis tak kisah..maki hamun,hina caci maki hampa dah jadi mcm nasi lemak..

    moh la balik ke pangkal jalan tegakkan ISLAM bersama UMNO

    ReplyDelete
  5. Lan Pon..

    aku harap hang kalau ada masa bacalah keseluruhan dalam blog aku ni, bukan aku nak bangga diri, aku dah lama sedar, itu pasal mati hidup balik pun aku tentang UMNO.... PAS pun kalau tak betul aku tulis tak betui...aku bukan Blogger pembela negara...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari