boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, November 12, 2009

Powerman Malakoff..Gambar Cabai (Cili) Perlu Ditukar..

Salam Sejahtera....

[logo09.png]

Acara Power Man ni dan jadi jadi acara tahunan pada setiap bulan November di bandar Seri Manjung dan Lumut.

Ini adalah acara sukan yang disertai oleh pelbagai kaum dari serata dalam dan luar negara. Yang terbaharu pada 8 Nov yang lepas, aku tak ambik kisah sangat pun, tengok sambil lalu aja depa dok berlari.. tu yang tak jadi nak masuk sekali tu.. kalau kayuh basikal aja aku sanggup... lari ni aii, malas aku, melainkan kena kejar dengan anjing atau oranggila mungkin aku boleh berlari...

Cuma di sini aku nak cadang tukar lambang cabai tu.. yang kat atas tu.. tak berapa tepat, sebab cabai yang kat bawah ni baru betui...... Oiii ni cabai betui... Siapa nak benih cuba tanya kat Dr Wahab Arbain.... mana tau kut-kut ada....


Di Tanggung Halal---Chilly sunat (malay name)

Hot Stuff
Mother Nature must be playing a prank on mankind
(and womankind as well) when such extraordinary vegetables appear.



These are actual peppers from a garden. They are called 'Peter Peppers'.
,
When I first saw its picture, I thought it’s just another photoshopped hoax, but digging deeper, I was surprised to discover that it’s a real plant, usually called the Peter Pepper, scientific name capsicum annuum var. annuum ‘Peter’.
It’s native to Louisiana and Texas .
It’s been called many other names, including Chilli Willy and Penis Chilli; and has been judged “Most Pornographic Pepper” by Organic Gardening Magazine...
Not surprising, since it looks like so:
Apparently it has always been grown more as an ornamental thing, rather than to be eaten, although it’s perfectly edible.

By the way, a farmer who specializes in growing them says they can grow up to 18" long!
Image removed by sender. :shock:

Sort of brings a tear to your eyes, doesn't it?

4 comments:

  1. Nik Aziz ditaja oleh Abroad Technology, klik sini
    Cili konek namanya, pedas beb bila n.ajis pun makan rasuah...he he he

    ReplyDelete
  2. Ni jenis tak potong. Kena loceh!

    ReplyDelete
  3. salam bro mm..

    mencarut betul la chilli tu...

    danny,,

    ReplyDelete
  4. Kah..Kah..Kah..Kah..
    Bala dah tutun dah...
    Semalam pukul sembilan runtuh...
    kah..kah..kah... nasib baik takde yang mampos...kah..kah..

    Bala la turun..Menteri Besar pun haram...kah..kah..kah..kah..
    hujan ribut pun menyampah..
    kah..kah..


    Untuk pengetahuan umum berita ni takde dalam bahasa melayu..
    kah..kah..kah.. disorok supaya orang melayu yang tak paham baca omputih tak tahu cerita pasal berita ni...kah..kah..

    Kalau runtuk Bilik Dato SUK tu pun bagus..cepat sikit jalan...kah..kah..


    Perimeter Wall Of Perak Darul Ridzuan Building Collapses


    IPOH, Nov 12 (Bernama) -- The perimeter wall of Perak Darul Ridzuan building collapsed after a heavy downpour on Thursday night causing part of Jalan Istana to be closed to traffic.

    There were no casualties in the incident at about 9pm.

    Ipoh mayor Datuk Roshidi Hashim who was met at the scene said part of the 24 metre wall standing two metres collapsed due to strong water pressure.

    He said the drain beside the wall had clogged and that the water collected forced the wall to collapse.

    Damage was estimated at about RM10,000.

    The building which houses the Menteri Besar's office, the State Secretary and the State Assembly was opened in 2000.

    -- BERNAMA

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari