boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 4, 2009

Moral...Oiii Moral.

Sekejap tadi aku terdengar PM 1Malaysia Bini Rosmah dok merepek meraban marah kat Ceupacs pasai tak habis-habis minta bonus untuk kakitangan kerajaan.

Dengan rupa marah nak marah ,,, Bini rosmah berkata
" “Adalah salah di segi moral untuk meminta mendapatkan bonus apabila ekonomi belum pulih. Saya sentiasa memberitahu Ceupacs (Presiden Omar Osman) bahawa ia tidak boleh bertindak seperti kesatuan sekerja, setiap kali meraung meminta bonus (setiap kali pembentangan bajet) kerana anda mahu menjadi popular di kalangan ahli anda,"

Cuma ku nak tanya sejak bila pulak PM 1Malasyia bercakap mengenai moral... moral....moral...oiii..moral..moral tu apa.. macam kacang putih ka!!!!!.

Aku malas nak ulas... hangpa fikirlah sendiri kalau nak bercakap hal moral..... Khak pthuih....

Berkaitan: LINK
Mampos UMNO..... Ameen.

4 comments:

  1. Saya tau segala2nya tentang masalah ini, kunjungi blog saya anda akan tahu perkara sebenar. Baca, fahamkan dan buat penilaian anda tetapi jangan mengutuk... lawati saya...

    ReplyDelete
  2. Moral oleh PAS.

    Ya Allah Aku Berdoa KepadaMu Agar Melindungi Bumi Malaysia Ini Dari Bala Di Atas Kecelakaan Yang Dilakukan Oleh Saudaraku Ini

    Selama 52 tahun kerajaan Barisan Nasional yang mana di pimpin oleh UMNO tidak pernah sama sekali Rumah Allah di jadikan tempat bagi orang bukan Muslim yang mana KAFIR menyampaikan ceramah Politik mereka. Baik dari dalam Barisan Nasional MCA, GERAKAN, MIC dan parti komponen BN yang lain mereka semuanya sedar dan tahu apa itu Rumah Allah bagi kita umat Islam. Seburuk buruk UMNO tidak pernah di lacurkan Islam itu walau seinci sekalipun.

    Namun apa terjadi di Selangor? Mengapa rumah Allah di mainkan oleh kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR dengan sedemikian rupa? Apa sudah tidak ada tempat lainkah bagi mereka ini menyampaikan ceramah politik dan agenda politik mereka ini? Apa Rumah Allah ini tempat bagi orang KAFIR sewenang-wenangnya mencemari nya?

    Sesungguhnya ini adalah satu perbuatan TERKUTUK yang telah di lakukan oleh Kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR. Mereka telah menjemput orang kafir yang ternyata orang ini lah yang menentang keras ISLAM. Xavier ini juga lah yang telah memprotes banyak hal berkaitan Islam malah Dana bagi membina rumah Allah juga si Kafir ini lah yang menentang dengan keras. Namun PAS telah buta hati dan merelakan Si kafir yang BANGSAT ini mencemari kesucian rumah Allah itu.
    Lagi gambat yang mengaibkan rumah Allah

    Tidak berhenti setakat itu sahaja kesucian Rumah Allah di lacuri oleh Pakatan pembangkang ini malah Titah Sultan Selangor yang tidak ingin rumah Allah ini di jadikan medan politik dan tempat bagi mengahasut rakyat telah diingkari oleh kerajaan Pakatan Pembangkang ini.


    Sesungguhnya Kerajaan Pakatan Pembangkang PAS, DAP dan PKR ini telah menjadikan rumah Allah sebagai tempat buat mereka dan golongan mereka sahaja. Bukankah rumah Allah itu buat kita seluruh umat? Mengapa di lacurkan sedemikian rupa rumah Allah itu? Ya Allah!!!

    Sultan Selangor harus mengambil tindakan yang sewajarnya dalam hal ini. Malah Kerajaan Malaysia juga harus membuat satu tindakan tegas berhubung hal ini. Ini boleh mencemarkan nama baik Malaysia yang di kenali seluruh Dunia sebagai sebuah negara Islam Contoh.


    Ya Allah aku berdoa kepadaMu agar melindungi bumi bertuah Malaysia ini dari sebarang Bala mahupun Kecelakaan. Aku mohon kepadaMu ya Allah agar diberikan Hidayah kepada golongan mereka yang taksub keterlaluan ini dalam politik agar mengikuti landasan Islam yang sebenar.

    mampos manjung mari khaik ptuhiiiiiiii babiiiiiiiiii celakaaaaaaaaaaaaaaa mampos

    ReplyDelete
  3. ha kan dah kena. kau(omar osman) ampulah najib tu sangat-sangat. dah kena dengan bini dia baru kau tau baik tak baik dia. veteran tentera boleh la kau main-mainkan ini dengan rosmah silap langakah lintang pukang kau. aku dah masak sangat masa dia jadi bini mentah dulu.

    ReplyDelete
  4. Bhai..

    Cuepacs tue bukan kesatuan sekerja ker? Tak paham la gua....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari