boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, November 24, 2009

Mahkamah Rayuan ..Permohonan Tangguh SPR diterima..

Salam Sejahtera...

Nampaknya apa yang berlaku sebelum ini dalam kes Nizar dalam semakan Mahkamah Tinggi Khas yang mana memberi kemenangan kepada Nizar, kemudian di bawa ke mahkamah rayuan oleh Zambri dan dietrima rayuannya itu, kini berulang lagi dalam kes Kota Siputeh.

Sama juga senario dahulu ketiga-tiga hakim menolak rayuan Nizar selepas keputusan Mahkamah Tinggi memberi kemenangan, kali ini ketiga-tiga hakim yang diketuai oleh Datuk Sulong Matjeraie. Dua lagi hakim ialah Datuk Kang Hwee Gee dan Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Abd Aziz Abdul Rahim sebulat suara menerima permohonan penangguhan dari SPR pada jam 7.30 petang tadi. Hairan juga ya.. mahkamah sanggup bersidang sampai lewat petang ke malam... kenapa kes-kes lain tak begitu..

Inilah undang-undang ala 1Malaysia, rayuan hanya khas ini hanya untuk !!!! @#$%^....... sendiri fikirlah..

3 comments:

  1. SALAM MM

    PADA AKU,, KITA YG PRO PR PERLU RILEKS DAN JANGAN KATA APA2 PUN BRO KALAU BOLEH PASAL mahkaMAH tinggi dan rayuan ni,,sebenarnya dalam dunia ni selain kat malaysia ada ke sistem cam nie KAT NEGARA LAIN??for sure aku rasa MEMANG ORANG AKAN KATA AKU DUNGU TAHAP GABAN GAK KARANG DIHENTAM CUKUP2 DEK PUAK SATU LAGI,,MORALNYA KEPUTUSAN HAKIM SETINGGI MANA PUN HUJAHNYA BOLEH DIPERKOTAK KATIKKAN OLEH HAKIM RAYUAN,,PERSEPSI TU BRO..PATUTLAH LAMBANG SEJAGAT LAW NI IAITU DACING ADA GAMBAR PATUNG DIPTUTPKAN MATANYA YE??TUL KE PERSEPSI AKU NI??

    APEPUN LAWAN TETAP LAWAN

    PEDULI APE YE TAK?

    ReplyDelete
  2. AKU DAH AGAK !!!

    TAK PE LAH MM

    MAHKAMAH DUNIA DEPA KATA DEPA PUNYA

    ReplyDelete
  3. dah boleh dibaca.. spt yg saya komen ari tu... kat mahkamah tinggi, PR buleh menang.. masuk mahkamah rayuan.. jgn harap PR nak menang! - Neo

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari