boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, December 8, 2009

BTN - Nazri Aziz Melepaskan Dendamnya lagi pada Mahathir

Salam Sejahtera...

He he.. nampaknya sejarah dendam politik Nazri terhadap Mahathir tak kunjung padam, semasa zaman Mahathir menjadi PM selama 22 tahun, Nasib Nazri dalam UMNO hanya waktu penghujung pemerintahan Mahathir baru diberi perhatian menjadi Timbalan Menteri yang selepas itu kecoh dengan skandal permit teksi.

Mengikut cerita dari kekawan aku orang UMNO, Mahathit marah kat Nazri adalah kerana sikap Nazri yang playboynya telah mempermainkan anak perempuan Mahathir Marina semasa mereka sama-sama belajar di luar negara.

Bila Pak Lah jadi PM, Nazri diambil menjadi Menteri penuh, masa tu Mahathir dah mula bising, ungkit balik, minta Pak Lah ambik tindakan terhadap Nazri, terjadilah perang mulut antara mereka berdua.

Rupanya sejarah sengketa mereka berdua masih lagi berpanjangan, bila Nazri mengkritik Mahathir mengenai BTN Di SINI. Nampaknya Nazri pandai ambik peluang, dengan slogan yang dibawa Najib 1Malaysia, apa yang diperkatakan Nazri membuatkan Najib dalam Dilema...

Cuma sekarang Nazri menjadi sasaran blogger-blogger UMNO Baca Di Sini, kerana menggelarkan Mahathir Bloody Racist, he heh... padan muka Mahathir, orang UMNO yang balun dia balik...., dan padan muka Nazri... nampaknya sikap Playboy Nazri dah ada warisnya....
Mamposs UMNO.....Ameen.

4 comments:

  1. Dah ada balik dah perkataan Mampos UMNO!!!! Yang PAS dah hampir dah nak mampos bersama kepimpinan tu apa kehal nya? Ha sikit lagi kau la pulak mamposnya masa nak pergi kerja di dokyard tu.... mampos kau manjung mari

    ReplyDelete
  2. umno dan bn memang dah sampai kepenghujung hayatnya memang dah nak mampos, cayelah!

    ReplyDelete
  3. Dengan kuasa Allah swt, maka doa BALA yang dipohon oleh orang nombor SATU Kelantan, Tok Guru Nik Aziz telah dimakbulkan…, malang sekali BALA yang diminta oleh Mursyidul Am PAS itu telah meragut nyawa dua insan yang tak berdosa malah lebih menyedihkan lagi kedua-dua mangsa yang menemui ajal itu bukanlah mereka yang selama ini menjadi musuh politik PAS..!

    Demikianlah kejadian yang berlaku untuk membuka minda dan moga moga dapat menyedarkan golongan yang TAKSUB kepada pemimpin politik pembangkang. Tatkala, ramai pengikut pengikut PAS mengaminkan doa Nik Aziz agar BALA turun keatas Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib, tiba tiba negara kita pula dikejutkan dengan berita peristiwa ngeri yang belum pernah berlaku apabila sebuah kereta dari kawasan tempat letak kereta terjunam jatuh disebuah pasaraya yang terletak dinegeri pemerintahan PAS dimana Menteri Besarnya merupakan orang yang MEMOHON BALA itu dari Allah swt..
    Lihatlah sendiri paparan gambar diatas….. Bukan main mesra lagi aksi lakonan Nik Aziz sewaktu menerima kunjungan Datuk Seri Najib baru baru ini!

    Seharusnya Nik Aziz mengucapkan rasa syukur bahawa PM telah melakukan usaha yang MURNI mahu membantu kerajaan negeri Kelantan walaupun tidak diperintah oleh UMNO-BN. Keputusan serta nawaitu ikhlas Najib untuk menyalurkan wang ehsan sebenarnya dilihat jauh lebih baik daripada pentadbiran kerajaan pusat sebelum ini...

    ReplyDelete
  4. anon 3.43pm, peristiwa yang berlaku dikbmall tak boleh dikaitkan dengan doa tgna! mengapa anda mengatakan kemalagan itu melibatkan politik?

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari