boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 12, 2011

Apa Kata UMNO !! Inikah Negara Berkebajikan.... .

Salam Sejahtera,

Kalau semalam UMNO Shah Alam meminta 2 pintu masuk plaza TOL dihapus, ropa-rupanya ada lagi cerita-cerita versi kebajikan UMNO ni... Versi sebeginilah yang Najib dok amaran kepada PAS supaya jangan tiru .....

Tak ada siapa pun yang kelapaq nak tiru perbuatan yang menyusahkan semua rakyat... Hoiii dah lebih 50 tahun, malah dah nak masuk 60 tahun, masih tak reti nak bagi keselesaan kepada rakyat...kebajikan kepala hangguk kalau rupa ini......

Rentikanlah... biar PAS aja ganti UMNO... Kita tengok.... SETUJU......

.


KUALA LUMPUR – Lebih 1,000 nelayan laut dalam di tiga negeri melancarkan mogok mulai semalam sekali gus bakal menjejaskan bekalan ikan negara jika tindakan tersebut berlarutan.

Mogok diketuai oleh hampir 200 pengusaha bot itu diadakan secara serentak di jeti-jeti nelayan di Kuantan, Pahang; Endau di Mersing, Johor dan Kangar, Perlis.

Mogok berpunca daripada tindakan kerajaan memansuhkan subsidi diesel yang menyebabkan pemilik bot terpaksa membeli bahan api itu pada harga RM1.80 seliter berbanding RM1.25 seliter sebelum ini.

Pemansuhan subsidi itu menyebabkan para pemilik bot terpaksa menanggung kenaikan kos melebihi RM20,000 sebulan berbanding RM7,000 sebulan sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari