boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, June 14, 2011

RON 95,- MyKad dah tak laku... Apakah ada kaitan dgn N3 yang lepas..i

Salam Sejahtera.

Berita hari ini pengecualian untuk pemegang mykad yang menggunakan kenderaan dari membeli Ron95 atau NGV, ini baru betui...kalau tidak boleh timbul satu prasangka atau persepsi tidak baik,,,

Disamping itu baru bertepatan dengan slogan menggunakan barangan Malaysia...,

Sebenarnya aku pun dah lupa apa sebenarnya, cuma petang tadi SMS masuk, Adukataruna yang hantar,, memperingati aku balik,, awas dan hati-hati.... apa tidaknya,, sebelum ini aku ada tulis DI SINI dan juga DIsini,

Apa pun kalau benarlah dengan apa yang aku tulis ini telah diberi perhatian, oleh pihak yang berwajib.....alhamdulillah,

Aku tetap akan menulis lagi.... Terima kasih Aduka..tolong peringat.....eeeiii aku takut...tak sanggup...,

.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari