boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, June 30, 2011

SAH - Parti UMNO yang mengamalkan dasar komunis..

Salam Sejahtera,

,

Pada Isnin 27 Jun yang lalu, aku ada tulis DI Sini, nampaknya ada kesan dan perkembangan mengenai isu komunis yang melanda kepada parti UMNO..

Secara mudahnya pun kita boleh saksikan apa yang berlaku sekarang ini, dimana halangan-halangan yang dilakukan oleh pemimpin UMNO terhadap rakyat yang ingin mengada perhimpunan BERSIH, saling tak ubah sama seperti regim komunis..

Dan nampaknya aku tak kesorangan mengatakan UMNO dah nak jadi sama seperti komunis, apa bila ada lagi tulisan yang mengeluarkan hujah yang UMNO dah jadi komunis..baca umno diresapi komunis

Dan yang paling kelakarnya parti chauvanis China Malaysia, Democratic Action Party (DAP) melalui suara partinya pun turut sama mengatakan yang parti UMNO dah dicemari dengan idealisme komunis baca roketkini.

dan yang paling kemuncaknya untuk mengesahkan UMNO dah kena jangkitan parti komunis apabila Ketua Pembangkan Parlimen malaysia sendiri mengesahkan yang UMNO dah sama seperti parti Komunis kerajaan guna samseng dan umno ada hubungan dengan komunis .


Komen - Cuma satu nama (label) ni sahaja yang tak digunakan oleh UMNO buat BERSIH,, iaitu Israel atau Yahudi.... kenapa yer......

1 comment:

  1. mungkin tuan MM pernah berjuang dilautan dgn beribu komunis... dan mungkin kaki arwah ayah yang terpaksa dipotong dan menanggung derita dek jerangkap samar komunis x pernah tuan MM rasa.. dan mungkin juga disbbkan itu isteri tuan MM x payah siang malam membanting tulang bekerja... mungkin juga anak2 tuan MM xpernah rasa terpaksa bercuti sekolah tanpa rela kerana terpaksa membantu ibubapa mencari rezeki... "itulah kerja2 komunis" dan mungkin itu kerja org2 UMNO.. terima kasih PR membela rakyat.. terima kasih PAS kerana dibela..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari