boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, June 25, 2011

Video Sex Anwar - Mahkamah dah jadi Rubber-Stamp buat UMNO..

Salam Sejahtera,

Seminggu sebelum ni, laman-laman web, tak kira pro atau kontra pada pemerintah, media dan akhbar sudah menyiarakan yang geng Trio jahannam akan didakwa dimahkamah..

Dan keputusannya hari ini nampanya ada kesepakatan akhbar/media menyiarkan keputusan mahkamah tersebut.....

Keputusan hakim setelah ketiga-tiga malaon mengaku bersalah untuk memudahkan rancangan jahat mereka, maka hakim tak perlu nak bersoal banyak, malah peguan Rahim Tambi Chik Abdullah Shafiee (101% UMNO) yang lebih sibuk memberikan kenyataan melebihi dari hakim, keputusannya hanyalah denda sekadar RM5500.00... Namun berita itu tidak disiarkan,, yang disiarkan 99.99% betul rupa Anwar, jadi mahkamah semalam telah terbukti dijadikan rubber stamp untuk mengukuhkan cerita video sex, hebat Malaysia negara serba serbi boleh buat UMNO...

Sedangkan kita tahu sebelum ini, bagaimana kes video ini menyebabkan IGP Ismail Omar terpaksa dimasukkan ke hospital setelah beberapa kali hasil siasatannya oleh polis tidak diterima oleh AG,, jadi apa ertinya semua ini, polis dah puas siasat ketulenan dan kesahihan pelakon dalam video tak ada jawapan, pergi ambik jawapan dari dua orang professor Amerika, entah betul atau tidak wallahuaklam,, yang sudah pasti melayu hutan, melayu felda habis pakat ternganga percaya dengan permainan UMNO...




Hasilnya ketiga-tiga malaon tersenyum puas, mungkin habuan yang dijanjikan dah sedia menunggu,,, untuk didunia,, tetapi yakinlah, habuan untuk di yaumul mahsyar juga pun sudah sedia menunggu....

Cuma aku nak tergelak sikit semalam, kenyataan dari Ketua Pemuda UMNO dalam berita NTV7 petang semalam, dengan keputusan mahkamah ini terbukti UMNO tak terlibat.... wakaka... betullah tu,,,, kena percaya cakap UMNO ni,, tetapi jangan disimpan dalam kepala otak, nanti tak pasail jadi sewel kita macam orang UMNO,,,,

Hairan bin ajaib, UMNO tak terlibat, tetapi beberapa pegawai kanan polis terlibat ikut serta, bukan setakat semalam dimahkamah, tetapi sewaktu dalam upacara sumpah lahanat di masjid dulu pun, berapa ramai pegawai polis yang ikut serta,, kalau semalam ketiga-tiga ekoq malaon ni diiringi sampai masuk ke dalam kenderaan yang sedia menunggu setelah selesai menerima hukuman mahkamah.siapakan ketiga-tiga ekoq ni,, sehingga layanan yang mereka dapat seumpama menteri-menteri UMNO....


Kesimpulannya, semalam aku rasa dengan perbelanjaan yang tak sampai RM10,000 iaitu RM5500 bayar denda kat mahkamah, kemudian bayar untuk anak-anak India seperti dalam gambar diatas ni seorang RM50, duit beli kertas untuk sepanduk baru berapa sen sahaja, nampaknya mereka dah berjaya dari satu sudut untk memalukan Anwar,

Jadi apa tindakan Pakatan Rakyat selepas ini,, bagi fikiran aku, masa masih ada lagi, Road Show buat Anwar menjawab balik segala tuduhan ini harus dilaksanakan lagi, blogger PR harun memainkan peranan balik, terutama blogger-blogger Revolusi 2013 yang lalu, dan yang paling terbaik,, kalau mereka guna mahkamah untuk buat cerita, Anwar pun guna balik mahkamah, seelok-eloknya pergi ke Amerika guna mahkamah Amerika saman dua ekoq professor tu dulu,, baru hebat kan,, tengok mana nak pegi lepas tu... baru ada akai....


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari