boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, June 12, 2011

BERSIH - VS - Pengotor..Anwar jadi Ketua...

Salam Sejahtera,



Sudah menjadi sunnatullah, bila sesuatu perkara kebaikan yang akan dibuat, mesti ada halangan-halangannya,

Sama juga dengan program BERSIH 2, pihak-pihak yang selama ini hidup dalam dunia yang penoh kekotoran najis, yang mana sudah menjadi darah daging mereka sudah pasti program keBERSIHan mereka akan halangi, tak cukup pihak berkuasa, merka gunakan pula juga pencacai-pencacai yang sebelum ini hidup dari Pakatan rakyat, tetapi dah melompat ke tempat kekotoran najis turut sama menyalak menghalang program BERSIH.

Yang terkini di Tawau Sabah, pula anak-anak nelayan dan peladang turut sama menjadi golongan pencacai kekotoran najis... Baca DISINI

Kenapa mereka begitu takut dengan BERSIH...talian hayat bro...

Aku dapat satu e-mail, minta DSAI yang jadi Ketua Bersih... entahlah,, bab ini aku malas nak ulas..., bagi aku bang Mat Sabu pun dak kira OK dah, Timbalan Presiden boleh turun lead, 3 orang lagi Naib Presiden pun nampaknya kena turunlah,, baru umph... jangan dok main menyorok aja....

Di bawah ini aku salin balik email tu.... moga-moga ada manafaatnya...


Sent: Sunday, 12 June 2011 15:27:08
Subject: Demo BERSIH

Patut2nya lah : ( cadangan je )

1. Anwar ibrahim ganti mat sabu sbg ikon demo kali ni. Sebabnya, pikirla la sendiri.

2. Kumpul tandatangan SEMUA adun & mp PR, buat 1 deklarasi / memorendum menyokong demo bersih. Bentangkan peruntukan undang2 yang ada. Nak best lagi, ungkit balik demo2 yg di buat oleh umno laknatullah ni. Jangan lupa gambar2 betapa mesranya polis & fru yg turut berdemo sama dgn puak2 ni.

3. Nak cantik lagi, kumpulkan juga tandatangan SEMUA ahli Pas, Keadilan , Dap , Ngo & orang perseorangan yg menyokong demo ini di adakan. Kempen ini hebohkan dalam media PR + internet.

4. Bermula sekarang, SELURUH pimpinan PR, jika ada ceramah atau sesi sidang media, utamakan bercakap tentang demo dulu. Pecahkan sasaran umno, kerana jika seorang dua saja pimpinan yg bercakap tentang demo, senang bagi umno nak sumbat dlm ISA. Ciptakan fenomena di kalangan rakyat tentang betapa ' happening ' nya demo ini kalau di adakan.

5. Perkara 2 & 3, jika berjaya di kumpulkan, adakan 1 ceramah besar2an ( isu BERSIH2 ) di selangor yg penyampainya ialah TGNA, Mat sabu, Guan eng ( pendemo cina ) & Karpal ( undang2 ). Lepas tu, buat sidang media umumkan kejayaan perkara 2 & 3. Anwar yang umum !!!!

Melihat kepada pengaruh BERSIH 1 dalam kejayaan PR pada PRU 12, maka sebarang usaha untuk memastikan kejayaan BERSIH 2 berlangsung, adalah di letakkan dalam status URGENT !!!

Mafhum Ahmad Lotfi...' Allah TIDAK akan bekerja untuk kita '...

' BERSIH ! BERSIH ! BERSIHKAN PILIHANRAYA !!


.,

1 comment:

  1. Anwar dah nampak tak bersih dalam parti dia sendiri. Macamana dia nak tuntut pilihanraya negara pulak jadi Bersih?

    Kalau Anwar yg jadi 'ketua' atau 'ikon' Bersih, alamatnya nanti sampai ke sudah la UMNO dan BN guna PKR yg tak bersih sebagai modal nak bantai pakatan rakyat.

    ANWAR ADALAH LIABILITI DALAM PERIHAL PILIHANRAYA YANG TELUS DAN BERSIH.

    Sekarang ni Mat Sabu dan Lim Guan Eng dah boleh jalan seiring, itu yg patut ditonjolkan!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari