boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 5, 2012

63,558 menjadi mangsa perangkap UMNO..

Adakah ini sebagai satu jalan penyelesaian untuk mendidik rakyat menjadi pemandu yang berhemah atau UMNO memang sengaja mencari satu peluang untuk mendera rakyat... 




Kenapa aku kata ini perangkap UMNO,,, sebab ini adalah hasil kerja oleh syarikat yang dilantik, dalam ertikata lain, kerja polis, kerja JPJ dan Majlis Perbandaran yang selalunya duk saman pemandu dah diswastakan.
Oleh kerana ini satu pelaburan yang menguntungkan, mencekik keringat rakyat, kerja-kerja yang sepatutnya boleh di coordinate (selaras dengan 3 agensi kerajaan Polis, JPJ dan Majlis Perbandaran) telah di swastakan kepada syarikat kroni untuk mencari keuntungan segera... 
Yang menjadi mangsa rakyat...  

2 comments:

  1. Kerajaan UMNO/BN sebenarnya berniaga dengan rakyat sebab itu ianya perlu ditumbangkan dalam PRU13 nanti....INSYAALLAH.

    ReplyDelete
  2. Di Malaysia pengguna2 jalanraya ada lh punca kewangan bg kerajaan.Hukuman ada lh utk mendera pengguna2 bkn utk mendidik.Sebab itu kita biasa mendengar WARAN TANGKAP di keluar kn krn tidak membayar SAMAN bukan krn melaku kn kesalahan lalu lintas.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari