boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, October 17, 2012

UMNO dan Zambry - TERPILIH atau Tertinggal dan terpingir...

Bersempena dengan keberangkatan turun Presiden partai melayu Malaysia merangkap PM 1Malaysia mencemar duli ke Seri Manjung esok, nama Ds Zambry Abd Kadeer semakin berada dikemuncak.... 

Pada pagi senin gambarnya di tiga billboard telah disimbah oleh manusia vandalisme dengan cat merah,,, maka harum semerbak nama Zambry di seluruh negara, apabila kisahnya keluar di TV3 dan sekutu-sekutunya... 


Semalam Zambry seperti biasa meneruskan kerja,, tetapi kerjanya mesti ada jurugambar dan pemberita,, bukan apa,, untuk rakyat supaya tidak jadi buta..maka dibawah ni ada gambar dan cerita.. . 

 IPOH, 16 Okt -- Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir dan isteri Datin Seri Saripah Zulkifli menziarahi isteri Tan Sri Tajudin Ali, Puan Sri Puteri Sharifah Megat Abdul Rahman yang uzur di kediaman Pengerusi Kelab Veteran UMNO itu di sini hari ini.
--fotoBERNAMA (2012) HAKCIPTA TERPELIHARA


IPOH, 16 Okt -- Menteri Besar Perak Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir meluangkan masa menziarahi Tan Sri Tajudin Ali dan keluarga di kediamannya di sini hari ini.
Tajudin adalah Pengerusi Kelab Veteran UMNO dan merupakan antara individu yang banyak menyumbang kepada perkembangan dan siasah negara khasnya perjuangan beliau dalam parti UMNO dan Barisan Nasional (BN).


Cuma aku nak tertanya-tanya apakah ini yang terpilih atau yang tertinggal... tiada terpinggir... he he... 

Bagaimana dengan cerita lelaki tua kat gambar  bawah ni.... 


Orang tua dalam gambar inilah yang bertanggungjawab menaikkan Zambry dalam arena politik UMNO, dari Ketua Pemuda UMNO Lumut, boleh menang jadi Ketua Bahagian dan sehinggalah ke kemuncak sekarang ini,, tetapi bila orang tuani masuk hospital selama 22, ada tak rupa Zambry mai ziarah,, bukan hospital manjung, hospital kat Ipoh juga... Kisah penuh cerita ni boleh ulang baca di SINI.

Dan di rumah orang tua ini lah di Zambry pernah menyembunyikan diri selama 4 hari 4 malam... Nak tau cerita lagi kisah Zambry, pergi sendiri cari orang tua ni,,, banyak kisahnya,, aku sendiri tak sanggup dan tak mau nak dengar... 

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari