boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 7, 2012

Terkini - Blogger UMNO Lumut dah mula berminat dengan PR..

Alhamdulillah, sebelum ini bila PAS Lumut mengadakan ceramah, blogger ini memang berminat nak pi mendengarnya,, selalunya ia akan memakai jubah lengkap berserban, itu yang aku dapat maklumat,, 
Tetapi malam ini ia turut serta dalam program Anwar Jelajah Merdeka...  


Tahniah buat sahabat aku ni, Insyaallah lepas ni ia akan sama-sama membantu PAS Lumut mempertahankan kemenangan PRU2008..






Lihat senyuman nya yang menawan,, he he... masih solo beb,, tengah duk mencari pasangan.... ada sesiapa yang berkenan.. 


7 comments:

  1. Dalam ramai2 pemimpin dan blogger UMNO Lumut,aku jugak yang kena serang..
    Adoi..
    Huhuhu..
    Bro,tak nampak pun ko kat ceramah Anwar..??
    Mana ko pergi..??

    ReplyDelete
  2. bismillah hirrahmanirrahim,boleh ke!!pompuan pinang jejaka?.segan pun ada malu pun amat menebal teringin dihati nak lah bersuami yang berprinsip,senyum selalu walaupun masak tak sedap.pangkat serta gaji tak jadi ukuran janji hidup selesa tak hidup berhutang.mengahwini serta menyayangi saya serta keluarga saya dan akan pasti saya akan menyayangi dia serta keluarga dia.alahai malu ye!! macam jual geranlah pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh, tak ada salahnya dari hukum,, Saiyadatina Khadijah pun pinang Rasullullah,, tak ada salah pun... malah itu pun sebagai satu sunnah.. kalau berminat berkenan dihaati, saya tumpang gumbira kerana sahabat baik saya ada yang berkenan... boleh hubungi FBnya http://www.facebook.com/RasyidZamri?ref=ts&fref=ts

      Delete
  3. hidup ini berputar-putar tapi jangan lari dari landasan yang ditunjuk oleh Allah dan RasulNya

    ReplyDelete
  4. untung orang pompun ada geran, orang laki ada ape ? utk beloger umno tu teman nak kabo, ape ape pun nawaitu wajib kerana Allah, lain pada tu sekupang pun tak gune.

    ReplyDelete
  5. budak ini ???? tak berbatang ...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari