boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, October 17, 2012

Parti manakah yang akan di undi oleh Primadona Malaysia ni..

Kisah apa yang berlaku kalau tak silap aku, pada hari minggu lepas dah pun disiarkan oleh TV3 dalam rancangan Melodi,, aku sekadar sekali pandang kisahnya itu... 


Dan kalau tak salah ingatan beliau juga perna digelar sebagai primadona atau anak primadona Malaysia yang pernah aku terbaca...  




Dan kini aku nak tanya hangpa, secara kasarlah atau secara zahirnya parti mana yang akan diundinya? Rasanya dah tentulah dot dot dot dot...

Janganlah nak marah kat dia, kalau dia tak mau undi parti PAS macam artis-artis muda yang berhijrah ke parti PAS,, lihat sahaja umurnya,, 11 tahun lebih tua dari aku... 

Kalau kita baca kisah hidupnya, dia hidup dalam kesusahan, penuh ranjau kehidupan, boleh anak lelaki pula, baru-baru ini disabit pula dengan kes dadah,, jadi rasanya banyak cabaran yang beliau hadapi... 

Jadi janganlah kita salahkan dia seratus peratus kalau dia nak undi UMNO BN,, sewaktu dia berada dalam hospital, aku tak terbaca pula kalau ada wakil atau lajnah dari Muslimat PAS Pusat yang turut sama menziarahi beliau di hospital atau dirumahnya,, 

Peluang yang ada dihadapan mata dah disambar oleh oleh UMNO,, sedangkan kalau lajnah dari muslimat PAS dapat lakukan seperti Shahrizat yang mana dari kalangan Doktor perubatan alangkah cantiknya dipandangan mata masyarakat,,

Ini yang pergi ziarah ialah orang yang terlibat dengan korupsi lembu NFC yang mana cuba nak ambik peluang pulih imej dirinya sendiri...  


3 comments:

  1. Jomla dtg umah aku,,,, klu ko dtg,,,mesti family aku 7 org akan pngkh pas next pru ,,,, bawalah hadiah ape ape pun ,klu nk suroh aku jadi penceramah pun boleh,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dtg umah aku bawak gantang emas n tanah berelung pun aku tetap pangkah PAS..sori beb..

      Delete
    2. betoi ke ni yeop...bior bebeno yeop oii

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari