boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 12, 2012

Najib dah mula membodek YDP Agung, PRU13 Musim Haji ?

Habuan untuk rakyat melalui BR1M, akan diberikan sekali lagi,, begitu juga dengan lain-lain bantuan,, untuk rakyat.... 
Jadi kalau untuk Seri paduka Baginda Yang Dipertuan Agung pun rasanya tak ada masaalah.... Najib mampu menyediakannya... 



KUALA LUMPUR, 12 Okt -- Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah berkenan menaiki model baru kereta Mini Cooper S milik baginda yang dipandu uji oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di perkarangan Istana Negara di sini hari ini.
Keunikan kereta Mini Cooper S ini adalah ianya keluaran khas Ôlimited edition one in a thousandÕ yang menonjolkan rekabentuk dalaman oleh Rolls Royce disamping mengekalkan rekabentuk badan asli Mini Cooper.
Sebelum itu, Tuanku Abdul Halim berkenan menerima menghadap pra-kabinet oleh Perdana Menteri.

7 comments:

  1. Najib bodek bawak mini cooper hadiah... macam tak tahu lak?

    ReplyDelete
  2. awat semua ketua agama negeri gila kereta? ada sapa boleh tolong jawab?

    ReplyDelete
  3. sampai masa gunakan kuasa yang ada, kerajaan dipilih bukan terpilih

    ReplyDelete
  4. Hampa tengok lah sediri,esok bila hampa (PR) dok tempat dia aku ingat hampa lagi teruk dari dia tu, jangan dok kata lebih sangat, belum sampai ketempat tu boleh lah nak cakap apa pun, cuba hampa tengok di negeri Kedah sana MB bukan main kalut lagi nak selesai masaalah EXCO sorang doktor dalam EXCO dia la nie tengah dok buat harta, kereja yang dia buat entah apa, orang dekat rumah dia semua dah tau nanti kita semua bila dah tebungkais.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Stetmen anda mengakui bhw dia memang teruk.

      Delete
  5. kita beruntung dan bernasib baik sbb negara kita masih ada raja yg boleh dikutuk dan dikritik dan raja tsb x pula murka dan naik angin..raja tsb adalah Dato K.Raja Gopal (J/latih bolasepak negara)..kutuklah apa pun ttg pemain2nya...dia cool ja...hahahahahaha

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari